< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
well, it is kinda hard to describe that.. basically what I feel like writing, I will write here. lol
ok a sad za moje prijatelje u hrvatskoj.. tesko je objasnit sto ce bit u ovom.. al ajd.. kao sto osjecam...valjda.. ma ja sam zbunjena

 Linkovi
vedran
nasice.org
gradnasice.com
blog.hr
forum.hr

 Quote
The sweet ain't as sweet without the sour. (Tom Cruise in "Vanilla Sky")

counter:
(since May 18, 2004)

 04.06.2004., petak

ne mogu vjerovati...

inace se smijem kad procitam blogove od ljudi koji budu ljuti nakon sto im se izbrise pola sata texta.... E SAD SE VISE NIKAD NECU SMIJATI!!!!!! upravo mi se to dogodilo...
ali nema veze.. danas me nista ne moze izbaciti iz takta... skoro sam gotova s finalnim examsima...

u srijedu sam imala IT...to je bilo dobro iskustvo. lol
u utorak mi je dosao IT profesor i izvukao me van sa sata matematike. rekao mi je da cu imati exam u 9 ujutro iduci dan i da cemo biti samo on i ja i on ce me nadzirati. I tako dodem ja u srijedu ujutro u skolu i u computer lab i da mi on test. Are u scared? pita me on sa smjeskom na licu... No, was I supposed to be scared? scared of what? odgovorim mu ja.. to ga je totalno utihnulo.. sutio je tokom cijelog ispita... lol vjerojatno je ocekivao da se ponasam kao zensko.. da pocnem flert s njim i da ga pitam odgovore.. ali izgleda da me podcjenio.. ja to ne radim.. ne volim takve stvari.. nakon 40 minuta sam mu dala test i rekla da idem na kavu. Pogledao me u cudu, where are you going? you are not done with the exam! ma kako da ne.. rekla sam mu da jesam da ga moze pogledati sad ako hoce.. na to on mene pita Does my exam suck? ja sam mu na to odgovorila.. I am sorry but it does.. If you consider that easy and short exam sucks then yeah, it does! ajoj.. na to se on odvalio smijat i pitao me kamo idem na kavu.. rekla sam da me cekaju prijatelji-..
nakon toga sam se nasla s erikom jer smo trebali uciti povijest skupa.. ali to se nije dogodilo... pricali smo o svemu a poceli uciti tek nakon par sati...Tad je dosao njegov brati ALEX i onda smo svi skupa pricali... alex mi je dao svoj yearbook da ga potpisem i ja sam isprintala nasu sliku s prom i pisala kako mi je drago da smo se upoznali i ostali bs..... rekao je da sam ja special person that just walked in his life but a little too late.. a ja na to Cmon, cut the crap.. lol na to smo se svi smijali...
nakon toga smo ja i erik ostali uciti povijest.... kad sam vidjela da to ne radi, odlucila sam otici doma...i uciti doma.. povijest je bila dobra u cetvrtak, dobro sam to rijesila, kemija je bila koliko toliko dobra i danas matematika... rijesila sam taj test jako brzo.. bas sam bila ponosna na sebe.. to mi je bilo odlicno! nakon toga sam isla po skoli i slikala sve kog sam stigla.. cak sam se slikala s alexom i on mi je rekao da smo bili the hottest prom couple!!lol.. to mi je bas bilo super.. dobar je on decko.. valjda... lol
e da i slikala sam se s terenceom.. on mi se cinio nekako tuzan pa sam razgovarala s njim!! to mi je bilo bas ok.. on je cist ispravan brotha i rekao mi je da cemo definitivno stay in touch..

e da i zadnja fotka danas bila je s erikom.. pozvao me u kino da idemo gledati shrek 2 tako da idemo u ponedjeljak...

e da i danas idem gledati harrya pottera.. mojeg secret crush i onda cu se valjda poceti pakirati za put doma... jos samo 5 dana.. ne mogu vjerovati.. znate onaj osjecaj kad se sjetis koliko je vremena proslo.. e ja sam se molila za taj osjecaj punih 10 mjeseci.. htjela sam da se okrenem i da vidim da mi je zadnji dan ovdje.. sad mi je to zao.. ne mogu vjerovati da odlazim... tesko je ponovno se vratiti u moj zivot.. ali nadam se da cu sve ove ljudo tu ponovno vidjeti kad tad, pa ako nista drugo na 10 godisinjici mature!!!.. sad cu prestati polako pisati o svemu ovome i idem se pakirati... ... mama dolazim!!!!!!!

to je to..
over and out
-peace-
- 22:43 - Komentari (14) - Isprintaj - #