< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
well, it is kinda hard to describe that.. basically what I feel like writing, I will write here. lol
ok a sad za moje prijatelje u hrvatskoj.. tesko je objasnit sto ce bit u ovom.. al ajd.. kao sto osjecam...valjda.. ma ja sam zbunjena

 Linkovi
vedran
nasice.org
gradnasice.com
blog.hr
forum.hr

 Quote
The sweet ain't as sweet without the sour. (Tom Cruise in "Vanilla Sky")

counter:
(since May 18, 2004)

 01.06.2004., utorak

hej svima...

evo sad sam se vratila iz skole..dovezao me je chris i odveo me na kavu.. s njim bas dugo nisam pricala...
nego da pocnem sa svime sto me sad muci... upravo razmisljam o svemu, keko ce biti kad odem, kako ce biti kad se vratim i imam neki bittersweet osjecaj... stvar je u tome da sam stvarno zavoljela sve ljude ovdje i kako se sad ponasaju prema meni je stvarno divno ali isto tako ne mogu docekati da zagrlim mamu, da odem s tenom i nedom na kaf i da jednostavno budem ja..
ali glupo mi je pisati o svemu tome kad sad imam nesto drugo za razmisljati... moram uciti za finalne ispite.. starting from tomorow imam IT (infromation tech), onda u cetvrtak povijest i kemiju, i u petak matematiku... samo da to prezivim.. za ostalo se ne brinem.. brijem da ce sve biti ok¨!!!! ma zamislite ovo jos samo 7 dana i ja sam doma!!! ne znam sto da mislim.. da se smijem ili da placem!!lol ali ipak se smijem... heheheh

da.. bas sam danas pricala s profesorom iz IT i kaze mi on da se nista ne brinem oko ispita jer to sve znam i da nije bed ali da cu mu nedostajati jer jako puno pridodajem satima IT.. mos si mislit.. skoro sam nepismena u javi i puno pridodajem.. lol (here is some flavour!!! as in here is some flava!!! sista!)) al dobro.. znam ja javu... vise manje...

nego da.. bas sam danas pricala sa svojim savjetnikom o collegeima i preporucuje mi da se prijavim jer imam sanse dobiti stipendiju koja mi totalno pokriva skolovanje...
tesko je to ... provest godinu dana u USA i onda godinu dana u HR i onda se ponovno vracati u USA... ne znam sto zelim ... al da.. idem sad uciti jer ak onemam dobre ocjene onda mi je bed.... lol...

ajd bokac svima!!!

over and out
-peace-


- 22:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #