svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
well, it is kinda hard to describe that.. basically what I feel like writing, I will write here. lol
ok a sad za moje prijatelje u hrvatskoj.. tesko je objasnit sto ce bit u ovom.. al ajd.. kao sto osjecam...valjda.. ma ja sam zbunjena

 Linkovi
vedran
nasice.org
gradnasice.com
blog.hr
forum.hr

 Quote
The sweet ain't as sweet without the sour. (Tom Cruise in "Vanilla Sky")

counter:
(since May 18, 2004)

 21.05.2004., petak

isuse boze...

ne mogu vjerovati da je dario stavio dio mog bloga na front page.. ovo je ludilo.. i toliko komentara.. joj pa umislit cu se...
nego da, puno vam hvala svima koji se javljate.. istina, bila sam jako nostalgicna i bas sva izbedirana jucer ali stvar je u tome sto ne znam dali da budem sretna ili tuzna sto se vracam... stvar je u tome sto sam se totalno naviknula na totalno sve sto mi se dogada i jednostavno jako je tesko ponovno se vratiti u hrvatsku kolotecinu..
ne da mi se odgovarat na kometare ispod jedan po jedan tak da cu sad to sve obaviti odjednom...

.
Prvo, hvala na podrsci ivane.. ja sam inace extroverta i uvijek pricam o svemu i svacemu i nasmjana sam ali kad me nesto tisti onda ne pricam o tome.. i sad mi je bilo puno lakse kad sam se ispraznila na racunalo... i da, hvala sto citas ovo iako je beznacajno!! lol

drugo , sarma boy iliti north western...joj kad se sjetim sarme.. lol a zamisli bureka i ostalih stvari... ludnica.. ma ono sto mi fali je domaca kuhinja i goveđa juha!! lol

trece, puno hvala na lijepim rijecima kendy iliti candy... lol... potpuno se razumijemo...

cetvrto i sad tek skuzih koliko je glupo ici tako po brojevima zapravo ih pisuci... al ajd-.- naravno vjeko.. lol.. kako je kod tebe?

peto, da nastavim ovakav idiotski nacin obracanja.. lol sorry, eto dino... nemam pojma kako da se osjecam jer imam osjecaj da cu biti jako tuzna i jako sretna kad se vratim.. nedostajat ce mi svi moji prijatelji .. mislim onako jako.. ali nema veze.. sve ce to biti ok... jedva cekam da vidim sve moje frendove.. lol nadam se samo da cu se vratiti...

sesto, so ghost, I ti si bio ovdje.. pa zasto ne pises malo o svojim iskustvima??? ma ne znam.. znam da ce mi iduca godina biti dosta dosadna kad ju usporedim s ovim.. lol

sedmo, ahil, a sto fali crncima... kao ono super su.. mislim ovo sad stvarno zvuci glupo ali nema nikakve razlike.. mislim to je isto kao da si me pitao zar ces izaci s bijelcem*** lol

osmo, simezd.. znaci i ti si se vratio... vidis to bi i ja htjela i nadam se da ce mi ista zelja biti kad se vratim i da cu na kraju odluciti o svemu da se zapravo prijavim na college.. drzte mi fige ljudovi!!

deveto i zadnje.. lol tesko je biti ful kul.. interesting nick.. uglavnom, dobila sam stipendiju koju dobiva 5 ljudi iz hrvatske svake godine.. prijavila sam se, napisala essay o sebi, polozial test engleskog sa 100% i prosla na razgovoru.. lol... bas mi je drago da si odlucila ovo procitati.. lol eto...


mislim da je to to.. ali iduci blog ce biti o danasnjem danu ( kod mene je sad petak) jer nam je u skoli bio SPORTS DAY!!! naravno sad sam vec doma ali moj razred me poslije toga vodi na veceru!!! kao on oza rodendan ali nece mi reci gdje niti tko ce sve doci... tak da se definitivno osjcam kao na filmu!!!!

eto... cujemo se kad se vratim s vecere.. i jos jednom HVALA!!

over and out
-peace-
- 21:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #