svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
well, it is kinda hard to describe that.. basically what I feel like writing, I will write here. lol
ok a sad za moje prijatelje u hrvatskoj.. tesko je objasnit sto ce bit u ovom.. al ajd.. kao sto osjecam...valjda.. ma ja sam zbunjena

 Linkovi
vedran
nasice.org
gradnasice.com
blog.hr
forum.hr

 Quote
The sweet ain't as sweet without the sour. (Tom Cruise in "Vanilla Sky")

counter:
(since May 18, 2004)

 20.05.2004., četvrtak

lol... preskocila sam dan.. za samo 40 min.. bas steta...

hm da vidimo jel ovo radi.. lol... a ne znam.. danas je dan bio super!! lol.. dan poslije mg rodendana.. iskreno receno nema pojma o cemu da pisem.. ali skuzila sam da vise ni nisam zanimljiva tak da se moram malo probuditi i cekati da mi se nesto vaznije dogodi.. lol.. ne mopgu vjerovati da je vec petak.. jedva cekam iduci.. PROM... . zanima me sjecate li se vi onog filma GREMLINI? ja sam za rodendan dobila stuffed animal Gizmo!! mali gremlin.. mislim da je odlican!!! bas sam uzbudena.. e da, bbuduci da nemam pojma o cemu da pisem, zavrsit cu one serije sto sanm pocela!!

Švercanje

Hm, nemam puno za pisati na tu temu jer ovdje švercanje kao riječ ne postoji. Bar ne u našoj školi. Nitko se ne šverca, nitko se ni ne zna švercati. Ako se i uhvati osobu da se šverca, izbačen je iz škole. Ali opet što je drugačije nego kod nas, ocjene koje se dobivaju u testovima ne znače toliko puno kao kod nas. U Washingtonu profesori ne pridaju puno pažnje na ocjene iz testova jer nas znaju kao osobe tako da su svjesni onoga što znamo i ne znamo. Zato je i pritisak prije pisanja testova manji i sve je nekako opuštenije. Švercanje ovdje nije potrebno i ne pomaže nam puno jer svejedno imamo velike testove na kraju godine gdje ponavljamo cijelo gradivo od početka, pa ne u našem interesu da stvarno razumijemo o čemu se radi.


Zanimljivosti
Ono što ja smatram zanimljivim je to da je odnos između Afroamerikanaca i bijelaca koji je kao u filmovima. Teško je upasti u njihovo društvo ali kad sam se počela družiti s njima stvarno su pristupačni. Uče me svakakvim pokretima koje oni koriste i riječima tako da je stvarno zanimljivo. Od glazbe slušam hip-hop i rap ali nekad za svoju dušu kad sam sama slušam stari rock. Hip-hop je veliki dio kulture i plesanje na hip-hop je nešto što se mora naučiti. Onda je na školskim plesovima jako zabavno. Jedino što mi se ne sviđa ovdje je dijeljenje na male grupice društava. To se u mojoj skoli u HR ne događa. Znam da mogu u svakom trenutku razgovarati sa svakim o bilo čemu, ali ovdje je drugačije. I postoje one podjele između popularnih i šmokljana kao u filmovima. Jedino što me malo razočaralo je to što nema navijačica. Baš sam htjela upoznati djevojke koje to rade jer ovdje postoje škole gdje se uči kako navijati i takve stvari.
Sve u svemu kad malo razmislim, imam osjećaj kao da sam se preselila na filmsko platno. I da, ako imate mogućnost, pogledajte film SAT koji govori o SAT testu koji moraju polagati učenici 11 i 12ih razreda jer totalno opisuje kakvim mi životom ovdje živimo!



- 23:42 - Komentari (6) - Isprintaj - #