svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
well, it is kinda hard to describe that.. basically what I feel like writing, I will write here. lol
ok a sad za moje prijatelje u hrvatskoj.. tesko je objasnit sto ce bit u ovom.. al ajd.. kao sto osjecam...valjda.. ma ja sam zbunjena

 Linkovi
vedran
nasice.org
gradnasice.com
blog.hr
forum.hr

 Quote
The sweet ain't as sweet without the sour. (Tom Cruise in "Vanilla Sky")

counter:
(since May 18, 2004)

 31.05.2004., ponedjeljak

memorial day comming up---

da.. evo sad sam se vratila doma nakon sto sam prakticki cijeli dan provela u skoli.. naime, danas je bila graduation za ljude iz moje skole... to je jedan prekrasan dozivljaj... cak su na kraju i bacili sesire nakon sto su izasli van kao u filmovima...

evo da vam objasnim sto se dogodilo i kako je to sve islo...

oko 12 sati skupili su se svi seniori aka maturanti i obukli crvene haljine i stavili crvene kapice na glavu. nakon toga su se svi zajedno slikali i svatko je od kole dobio po jednu bijelu ruzu i polako su krenuli prema dvorani gdje se sve odrzavalo... u toj dvorani su ih cekali ljudi koji su dosli na cijlu promociju i imali su govornike i bend. kada su dosli do ulaza, bend je poceo svirati remix pjesme Circle of Life is Lion King soundtracka i ulazili su jedan po jedan u dvoranu i isli do pozornice... tamo su svi posjedali i slusali govornike i neke ucitelje.. nakon nekog vremena bilo je vrijeme da se podjele diplome i to je bilo ono standard, prozivanje imena, dolazenje do ravnatelja, grljenje, plakanje ,slikanje, uzimanje diploma.. i nakon sto su svi dobili diplome, ravnatelj ih je zamolio da ustanu i cestitao im i rekao da su diplomirali i onda su svi premjestili onaj mali visuljak na kapici na drugu stranu!!! nakon toga svi u dvorani su dobili kristalne case sa sparkling apple juice ( amerikanci su jako strogi sto se tice alkohola) i onda su svi nazdravili... nakon toga su izasli van jer je bio red na druge zdravice i rezanje senior torte..

kad kazemv druge zdravice mislim na iste zdravice na razlicitim jezicima! tako da je proslo 20 minuta dok su se izredali svi roditelji iz razlicitih zemalja s razlicitim jezicima jer je moja skola internationalna skola. tada je bilo vrijeme da se svi razmaknu i onda su seniori bacili kape u zrak!!!
TO JE KAO IZ FILMOVA::: cak imam i fotku toga.. lol

poslije te manifestacije ja sam morala ici u computer room i raditi na skolskim novinama jer sam jedna od urednica... oko osam navecer, ostali smo samo Michael, Ben i ja... i naravno dva advisora i trebali smo sve zavrsiti.. Michael je jedan iznimno pametan decko, moj dobar prijatelj a Ben je najbolji prijatelj od michaela i on ne uzima novinarstvo tako da je on samo cekao nas.. jer smo nakon tih novina svi isli kod Michaela uciti za nas IT test.. ( Information Technology) aka informatika...
imali smo veceru i poceli smo uciti i onda smo odlucili da cemo kad zavrsimo odreden broj zadataka ici igrati igrice... Tekken 4.... no stvar je u tome sto on nije mogao naci plug od PS2 jer se preselio u novu kucu prije dva tjedna tak da nam je bilo bed.. zato smo gledali slike (Micheal i ja) dok je Ben programirao neki algoritam u javi.. skuzio je kako da napravi program u kojem pises poruke i onda ostali ne mogu citati jer je kodirano!!! stvarno cool... no dugo se mucio s jedno return variablom.. ali to vas ne zanima.. lol

morala sam ici doma pa me michael odvezao.. putem mi je rekao nesto sto uopce nisam ocekivala... rekao je ovo "you know, I have to tell you something... I think you have amazing eyes.. green eyes are so hot!! " .. i sto da ja odgovorim na to.. nisam imala pojma ali sam samo lagano promijenila temu.. imam osjecaj da svaki put kad primim pohvalu od nekog samo se zacrvenim i totalno mi mozak stane.. bas sam retarded....
e da srela sam i alexa danas.. i cak mi je srce poskocilo.. tingles and everything... ali stvar je u toome da mislim da se njemu svida neka senior cura tak da je to jos dobro jer se ja uskoro vracam doma.. tako da necu razmisljati o svemu tome jer idem za 9 dana!!!!

eto to je to.. ja idem sad u krevet jer se moram sutra rano ustati a moram biti odmorna za poslijepodne jer moram uciti jer nisam jos ni pocela.. zapravo lazem u subotu sam 4 sata ucila kemiju.. tak da je ok... al svejedno idem.. ajd budite mi pozdravljeni...

over and out
-peace-
- 04:42 - Komentari (42) - Isprintaj - #