svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
well, it is kinda hard to describe that.. basically what I feel like writing, I will write here. lol
ok a sad za moje prijatelje u hrvatskoj.. tesko je objasnit sto ce bit u ovom.. al ajd.. kao sto osjecam...valjda.. ma ja sam zbunjena

 Linkovi
vedran
nasice.org
gradnasice.com
blog.hr
forum.hr

 Quote
The sweet ain't as sweet without the sour. (Tom Cruise in "Vanilla Sky")

counter:
(since May 18, 2004)

 28.05.2004., petak

eto mene sa lijepim noktima.. lol ovo zvuci cudno..

da.. ovaj naslov je zbolja cudan.. ali nije bed.. sve je to za ljude..
danas je bio odlican dan.. samo je stvar u tome sto sam ja tek danas otkrila da se prije maturalne zabave treba ici na veceru.. prije vecer treba se kupiti ono cvijece curama za ruke, a deckima za smokinge... ( ne znam jel tu ide sibilarizacija ali koga briga! ) tako da sam danas tek skuzila da sam to trebala naruciti.. jel... a i nije mi to bilo bas pametno ... lol ali sve se sredilo na kraju...

bila sam na indijanskoj veceri sa jednom profesoricom Bhalla (to joj je prezime, ona je rodena u Indiji ) . ali to mi je vise prijateljica nego profesorica.. meni ne predaje nista, ima 30 godina i profesorica je u osnovnoj skoli...
bile smo na veceri i onda smo otisle na manikuru noktiju.. ma strahota jer je sad osjecam kao prava CURA!!!! ne mogu vjerovati da sam ovo upravo napisala .. ali imam french manicure na noktima i nekako mi izgleda kao da moji notki nisu moji.. al ajd.. prestat cu se prenemagat i priznat cu da zapravo uzivam u tome.. lol.. valjda.. ma da.. kako da ne!


da.. pocela sam pricati o cvijecu za prom!! e da, za mog dragog prom datea Alexa narucila sam bijelu ruzu sa onim bijelim sitnim cvijecem okolo i bijelom vrpcom.. bit ce jako jednostavno a stvar je u tome da on ima izrazito plave oci tako da ce mu to jos vise izraziti plavetnilo ociju.. ( koristim rijec plavetnilo.. sto je meni?????)

da.. bas sam bila ponosna na sebe kad sam napokon to narucila.. lol.... ne znam kako cu sve to sutra napraviti i izvesti.. ali definitivno vam javim kako je sve to bilo!! ajde budite mi pozdravljeni i cujemo se!!! kissss svima!!! lolololololol!!!

over and out
-peace-
- 03:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #