svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
well, it is kinda hard to describe that.. basically what I feel like writing, I will write here. lol
ok a sad za moje prijatelje u hrvatskoj.. tesko je objasnit sto ce bit u ovom.. al ajd.. kao sto osjecam...valjda.. ma ja sam zbunjena

 Linkovi
vedran
nasice.org
gradnasice.com
blog.hr
forum.hr

 Quote
The sweet ain't as sweet without the sour. (Tom Cruise in "Vanilla Sky")

counter:
(since May 18, 2004)

 27.05.2004., četvrtak

IDEM NA PROM!!!!

ok.. ovo je bio definitivno dobar dan!! lol... uglavnom, nakon sto mi je jucer erik rekao da bi definitivno trebala pricati s njegovim bratom o PROM, ja sam odlucila da cu probati!!! I JESAM!!! kad sam dosla u skolu, zaustavila sam ga i pitala "What do you look like in a tux?" on je rekao " I have no idea! " I onda sam mu ja rekla " We'll see it on Friday!!!" i onda je on na to odgovorio " So we are going to the prom together, as a couple?" - " No, we are going as friends!!!" odgovorila sam -...

i to je bilo to.. ne mogu vjerovati da je sve bilo tako smooth!!!
sad se ja moram brinuti kako ce sve to ici.. a zapravo bi trebala poceti uciti za finalne ispite... ma joj.. bas me ovo zivcira sto mi se sve lijepe stvari dogadaju u sred onoga sto mi je vazno u skoli.. al ajd.. jedno ne moze bez drugog... lol valjda.. ali najbolji part je kad sam pricala s Alexom ( to je Erikov brat) i onda je dosao Terrence, i pitao me a zasto nas dvoje ne idemo na prom... kao on je puno hotter nego Alex.. i onda sam mu ja rekla da mi je zao ali da nisam s njim prije o tome razgovarala tak da ne znam..

eto.. moje prom stvari su se vec pocele dogadat!! lol.. naravno kao i svaka ostala girl, ja sam si vec kupila sve sto cu nositi... kupila sam predivne crne cipele sa bijelim crtama (vec sam vam rekla da sam cudna) malu crnu haljinu (" koju svaka cura treba imati" - haljina za sve prilike- ) i naravno prekrasan crni sal.. kao neka marama.. cist da mi ne bude hladno za leda.. znate ono.. da me krsta ne bole i da me reuma ne strefi prerano!! lolol ( pa tko bi rekao.. ja postajem funny.. lolololol.. ) trebam definitivno prestati s tim lots of laugh jer sam vec sama sebe pocela zivcirati!!! lol a mogu onda i misliti kako je vama!hehe.. a ovo je isto kao i lol..


ok prestajem!!!

e da.. danas smo isli na yearbook veceru.. mi urednici yearbooka smo isli na veceru sa nasim profesorima!! bas je bilo super .. drago mi je da smo vec dobili nase yearbookove i da smo imali priliku vidjeti ih prvi!! to me bas razveselilo..
al dobro da...
mislim da je to to za danas jer definitivno osjecam da nemam vremena za pisanje pa cu vam pisati sto se dogada iduci put!!! Bokac svima!!!
over and out
-peace-


- 03:37 - Komentari (5) - Isprintaj - #