svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
well, it is kinda hard to describe that.. basically what I feel like writing, I will write here. lol
ok a sad za moje prijatelje u hrvatskoj.. tesko je objasnit sto ce bit u ovom.. al ajd.. kao sto osjecam...valjda.. ma ja sam zbunjena

 Linkovi
vedran
nasice.org
gradnasice.com
blog.hr
forum.hr

 Quote
The sweet ain't as sweet without the sour. (Tom Cruise in "Vanilla Sky")

counter:
(since May 18, 2004)

 24.05.2004., ponedjeljak

hehe... i danas nekakav party..

ovi moji iz razreda nisu normalni.. kupili su mi autorgraph medu , malog medu na kojeg su se svi potpisali.. ma ludnica.. opet me to natjeralo da se skoro rasplacem..
a jesam i ja emocionalna.. pobogu!!! lol

nego nadalje.. rijesila sam se i tog testa iz matematike.. hvala onom gore i svim njegovim pomocnicima...

u srijedu me ceka povijest.. ali dobro... evo, prestajem biti nerd i jednostavno cu vam pisati sto mi se dogada...

ja se za dva tjedna vracam doma! da.. 14 dana.. zadnji put kad sam provjerila bilo je 256 dana do povratka... i sad se sve to svelo na 14.. ne mogu vjerovati.. znate, cudno je to.. navikla sam se na ljude ovdje, i na njehove obicaje .. i na sve povezano s tim.. i sad se vracam doma.. i sretna sam i tuzna kad razmislim.. malo je cudno al ajd...
joj kako bi rekli moji prijatelji.. ja ovo izvlacim iz straznjice... nemam pojma o cemu da pisem... joj...

tako da cu pocet opet sa onim sex i grad stuff o cemu cure stalno pricaju... ma joj vec sam si pocela ici na zivce... sorry svima.. bas sam danas bez inspiracije.. osjecam se crappy----- al ajd.. nadam se da ce biti bolje sutra¨!!!!

bokac svima!!!

e da, sad sam se sjetila da idem u grcku pocetkom devetog mjeseca!!! JOJ JEDVA CEKAM!!!! OH YEA!!!! llololo
sad stvarno idem jer pisem cisti bullshit... bye!!!
vracam se sutra , bolje volje nadajmo se!!!


- 23:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #