< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LINKOVI



adopt your own virtual pet!





cool cura...al neznam ka se zove...;P







Martina...njoj povjeravam tajne...barbarina sestra.....slobodna






antonija...kul cura...




Andrijana cool cura....pravi dizajneve



nika...cool cura...moja frendica iz razreda..



maja..moja frendica iz razreda

utorak, 03.10.2006.

DUGOO NISAM PISALA!!

Evo ljudi ja dugo nisam pisala..ja imam novi blog..sa Helenaom i Leonom
evo ja sam bolesna...imam neku glupu bolest..e da i obavezno posjetite blog...joj danas mi je bila Helena..
i dala mi knjige da prepišem...pa smo podigle film kuća debela mame...baš je coolll...da ja sam i prjie pisala
postove al sam neš pogrješila pa su mi se sama brisala slova..evo ja se po cijele dane ubijam od dosade..
joj neznam šta da pišem..tata me mal prije nije htio pustiti na komp...jer on igra onu glupu igru..
al je kao reko da više neće...ma moš se mislit..danas su nam bušili neš u kuhinji..nisam mogla učit..
ta zemljo dosada neznam kak da učim...niš nerazumijem..neke tamo mereže mjere...UŽAS..i iz informatike nam je dala najtežu lekciju...joj al napravili smo neki jadni plakat..
ee već me boli ruka...ajde idem ja!!!!!



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.