< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LINKOVI



adopt your own virtual pet!





cool cura...al neznam ka se zove...;P







Martina...njoj povjeravam tajne...barbarina sestra.....slobodna






antonija...kul cura...




Andrijana cool cura....pravi dizajneve



nika...cool cura...moja frendica iz razreda..



maja..moja frendica iz razreda

četvrtak, 28.09.2006.

OTIŠLA MI MIRNA...ŠMRC

Eeevo ljudovi ošla Mirna u Botinac kod dečka...cute..i danas se ja digla
išla na švabski vratila se štrebala povijest...napisala zambolinu i marš
kod Mirne...dobila je wewericu...cerek...jooj ko mali miš...onda smo od
njene bake ošil do nje...tam smo prekopavali ormare pa je došla njena
sekica..ivona...pa smo je učili jednu preljepu pjesmu o Šimiću...lud..
onda smo pregledavali knjige ja zaboravila lektiru..pa se vraćali kuć..
kod mene...pa sreli Leonu..i išli u školu...u školi glupo..bili do sedam..fack...
Mirnica otišla sa petog sata...i joj evo jedan kiss za nju i njenog dečka...
i tak sretno...jo kak će sad bit boringgg...sutra idemo na terensku nastavu..
fack..i tak ae kisss!!lolim wasss!!!!



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.