< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LINKOVI



adopt your own virtual pet!





cool cura...al neznam ka se zove...;P







Martina...njoj povjeravam tajne...barbarina sestra.....slobodna






antonija...kul cura...




Andrijana cool cura....pravi dizajneve



nika...cool cura...moja frendica iz razreda..



maja..moja frendica iz razreda

ponedjeljak, 18.09.2006.

NEDAM MI SE!!!

Eeee meni se nekd stvarno neda pisat al šta ćeš mora se jaednom...e da
danas smo imali povijest i nije me pitala...viiii...al bilo je dobr...ocjenjivala
je zalganje a ja sam stalno držala ruku u zraku a jedno me prozvala...hehhe..
i dobila sam pet..hehhehe...valjd,,,de trššš...i ta Leona je doblia zeku...al
ga želi odnjezt u školu da dobije pet...ak će uopće dobit...trššš...
tolko je time opsjednuta...e da i sutra neidemo na izlet već u petak...
trššš...joj sutra imam zemljodosadu...a rekla je da nemoramo riješiti vježbenicu...yeeaaa...
i tak ja neda mi se pisat!!

kiss



| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.