MySpace Layouts

…zaboravna ja… - ...girl who has no life... - Blog.hr

...girl who has no life...

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...očeš komentare ili ne...

...nešto sitno o meni...

…zovem se- Lana
…rođena sam- 11.11.1992.g
…imam- 13.g
…živim u- Samoboru
…što volim-
1. i osnovno što volim, volim sebe
2. ČoKoLaDu i sve nastalo od nje
3. Internet
4. Prijatelje (Laru, Miu i Doru)
5. Putovanja, obožavam putovanja i upoznavanja novih mjesta
…a što ne volim- pa bahate ljude, g®ah i špinat(odvratno), bolesti, English(makar imam 5, ali profa je za polidit) i Hrvatski…
…kako izgledam- pa, ja sam vam mršavica,(makar ne znam kak to postižem žderemnjami ono 100 na sat) imam dugu plavu kosu i ljepe zelene oći, svi mi govore da sam baš slatka
…kakva sam- užasno tvrdoglava kad si ja nešto zacrtam to mora tako bit, izbirljiva, šašavanut, uvjek vesela i nasmijana…
…životna želja- ah ima ih puno, ali evo ovako željela završiti fax i imati vrlo unosan posao, koj volim raditi, a kad dođe vrijeme udati se…




...ovaj link dole možeš stisnut, ali i nemoraš...kak očeš...
...tvoja će znatiželja presuditi...


…blogichi koje čitam…


Image Hosted by ImageShack.us

...fora slikice...
st patrick's day images



myspace layout



st patrick's day images



st patrick's day images



st patrick's



st patrick's



saint st patrick's day 2006



saint st patrick's day 2006



saint st patrick's day 2006



saint st patrick's day 2006



st patrick's day images



st patrick's day images



st patrick's day images



myspace



MySpace Layouts




blog layouts




Myspace



Myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



blog layouts



MySpace Layouts



blog layouts



blog layouts



blog layout



blog layout



image hosting



image hosting



image hosting



blog



blog



blog



blog



image hosting



blog



25.06.2006., nedjelja

…zaboravna ja…

…da, da…
…ej ljudovi moji pa ja sam vama očito zaboravila reć da idem 4 dana na Krk(inače za one koji neznaju to je otok na Hrvatskom moru…=)) kod frendice. Ali kaj sad važvo da sam ja opet tu sa vama, joj što ste mi nedostajali SVI…
…da, da…tamo mi je bilo super ej ljudi pročitala sam 2 knjige u četri dana…ha…kaj ja nisam čudo od djeteta hahah… nači pročitala sam svaku knjigu u 2 dana, bile su to knjige Škola slave i Kobno ljeto(R.L.Stine)…knjige su odlične dobro Kobno ljeto je bolje ali, kaj…
..evo jučer smo se ja i moja frendica Ana malo šetala tamo po…po…po tome i ja sam u jednom tranutku vidjela zvjezdu kako pada, e majke mi moje bila je to ZVIJEZDA PADALICA…e nemorate mi vjerovat ali ja znam što sam ja vidjela i 190% je to bila zvijezda padalica…i tako sam ja nabrzaka zaželjela da blabla…….. ……. …… ……… …….. a ljudi nesmijem vam reć neče se ispunit…no uglavnom nadam se, jako se nadam da će se ispunit…
…joj baš su mi dobro došla ova 4 dana, malo sam se odmorila od svega i ohladila u moru…
…eh da…hvala svima koji su me komentirali ova 4 dana…vidim da tu ima i nekih novih ljudi…pa sve u svemo hvala vam…evo idam ja sad vama malo komentirat čujemo se…

- 20:47 - ...aj reci kaj očeš, this is free country... (42) - ...ako očeš isprintaj... - ...kaj je ovo?...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.