MySpace Layouts

...dosadno mi je pa pišem... - ...girl who has no life... - Blog.hr

...girl who has no life...

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...očeš komentare ili ne...

...nešto sitno o meni...

…zovem se- Lana
…rođena sam- 11.11.1992.g
…imam- 13.g
…živim u- Samoboru
…što volim-
1. i osnovno što volim, volim sebe
2. ČoKoLaDu i sve nastalo od nje
3. Internet
4. Prijatelje (Laru, Miu i Doru)
5. Putovanja, obožavam putovanja i upoznavanja novih mjesta
…a što ne volim- pa bahate ljude, g®ah i špinat(odvratno), bolesti, English(makar imam 5, ali profa je za polidit) i Hrvatski…
…kako izgledam- pa, ja sam vam mršavica,(makar ne znam kak to postižem žderemnjami ono 100 na sat) imam dugu plavu kosu i ljepe zelene oći, svi mi govore da sam baš slatka
…kakva sam- užasno tvrdoglava kad si ja nešto zacrtam to mora tako bit, izbirljiva, šašavanut, uvjek vesela i nasmijana…
…životna želja- ah ima ih puno, ali evo ovako željela završiti fax i imati vrlo unosan posao, koj volim raditi, a kad dođe vrijeme udati se…




...ovaj link dole možeš stisnut, ali i nemoraš...kak očeš...
...tvoja će znatiželja presuditi...


…blogichi koje čitam…


Image Hosted by ImageShack.us

...fora slikice...
st patrick's day images



myspace layout



st patrick's day images



st patrick's day images



st patrick's



st patrick's



saint st patrick's day 2006



saint st patrick's day 2006



saint st patrick's day 2006



saint st patrick's day 2006



st patrick's day images



st patrick's day images



st patrick's day images



myspace



MySpace Layouts




blog layouts




Myspace



Myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



blog layouts



MySpace Layouts



blog layouts



blog layouts



blog layout



blog layout



image hosting



image hosting



image hosting



blog



blog



blog



blog



image hosting



blog



15.06.2006., četvrtak

...dosadno mi je pa pišem...

...moj maji sjatki Kaka... ...joj danas sam jela slavne, najpoznatije SAMOBORSKE KREMŠNITE, koje mi iz Samobora možemo jest svaki dan a vi iz Zagreba ispaštate....hahah...ali i vaše su dobre, probala sam ih dok sam jedne godine bila na Jarunu...
...neznamzujo, kaj da pišem...
...a joj vidite postala sam opsjednuta sam majim sjatkim KAKAOM-kak čidno opsjednuta sam Kakom, to zvuči ko da sam opsjednuta govnomnut...e da jeste li znali da se iz Brazila izvozi PtIčJi DrEk....kaj to nije LUD0...
...aj ljudi komentirajte i ja cu vama...a sad pusa svima, a pusa i mom majom sjatkom u Njemačkoj, joj sigurno sad tranira...ah...no dosta o mojoj sjetkici...
kissCmokkiss

- 16:50 - ...aj reci kaj očeš, this is free country... (18) - ...ako očeš isprintaj... - ...kaj je ovo?...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.