MySpace Layouts

…LJUDI HELP!!! Izgubila sam najbolju frendicu… - ...girl who has no life... - Blog.hr

...girl who has no life...

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...očeš komentare ili ne...

...nešto sitno o meni...

…zovem se- Lana
…rođena sam- 11.11.1992.g
…imam- 13.g
…živim u- Samoboru
…što volim-
1. i osnovno što volim, volim sebe
2. ČoKoLaDu i sve nastalo od nje
3. Internet
4. Prijatelje (Laru, Miu i Doru)
5. Putovanja, obožavam putovanja i upoznavanja novih mjesta
…a što ne volim- pa bahate ljude, g®ah i špinat(odvratno), bolesti, English(makar imam 5, ali profa je za polidit) i Hrvatski…
…kako izgledam- pa, ja sam vam mršavica,(makar ne znam kak to postižem žderemnjami ono 100 na sat) imam dugu plavu kosu i ljepe zelene oći, svi mi govore da sam baš slatka
…kakva sam- užasno tvrdoglava kad si ja nešto zacrtam to mora tako bit, izbirljiva, šašavanut, uvjek vesela i nasmijana…
…životna želja- ah ima ih puno, ali evo ovako željela završiti fax i imati vrlo unosan posao, koj volim raditi, a kad dođe vrijeme udati se…




...ovaj link dole možeš stisnut, ali i nemoraš...kak očeš...
...tvoja će znatiželja presuditi...


…blogichi koje čitam…


Image Hosted by ImageShack.us

...fora slikice...
st patrick's day images



myspace layout



st patrick's day images



st patrick's day images



st patrick's



st patrick's



saint st patrick's day 2006



saint st patrick's day 2006



saint st patrick's day 2006



saint st patrick's day 2006



st patrick's day images



st patrick's day images



st patrick's day images



myspace



MySpace Layouts




blog layouts




Myspace



Myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



blog layouts



MySpace Layouts



blog layouts



blog layouts



blog layout



blog layout



image hosting



image hosting



image hosting



blog



blog



blog



blog



image hosting



blog



05.06.2006., ponedjeljak

…LJUDI HELP!!! Izgubila sam najbolju frendicu…

…da nećete vjerovati, ali priča je užasno zakomplicirana pa neznam dali čete je moći pretiti ali evo….

…evo jedna informacija prije početka priče- ja, Lara, Mia i Dora smo bile naj frendice, užasno nas je živcirala Sonja a Katarina je bila onak OK….

…sve je počelo u subotu na Dan Škole, Mia se stalno izdvajala i bila sa Sonjom, nama (mani, Lrai i Dori) je to smetalo. Ja sam istog tog dana nazvala Miu i pitala je dali se možemo nać da je nešto pitam. Našle smo se i razgovor je tekao otprilike ovako…
-Čuj, ja se naželim svađati ali danas si skroz čudna, mi kažemo da ćemo ostat ti kažeš da ti se neda i onda na krsju ostaneš sa Sonjom, koja te užasno živcira, ka kaj ti je?
-Ma nisam ja ostala sa Sonjom, nego sa Kristinom i Mišićkama, a ono kad ste me zvale gore nisam išla jer gore nema ničega, kaj ne?
-Dobro, a ono jučer kad smo se dogovorile da idemo kupit ribice pa si ostala sa Sonjom na igralištu il di već?
-Pa to smo se dogovorile da idemo oko 3, ja sam krenula na bus u 2 i 10 doma, a vi ste mi javile da idemo ranije pa nisam stigla…
-Ah, dobro, onda aj bok, e da a tvoj CD cu ti donjet kad ga nađem, jer sam ga izgubila.
-Ha ha, aj dobro bok!

….misla sam sve smo sredili, Sonja više nije prijetnja našem prijateljstvu, ali prevarila sam se i to grdno…
….danas u školi Sonja je stalno bila uz Miu, mislila sam pa dobro nek se kelji po njoj, ionako ju Mia mrzi…nakon par školskih sati vidjela sam da je Sonja jedan veliki problem, i vidla sam da je sada i Mii Sonja dobra, ali kaj nisam ništa poduzimala…sljedečeg odmora baš kada se Sonja stala kraj Mie ja sam skočila između njih i povikala…
-Ej, Mijice kako si mi ti?- to je bilo onako više iz fore.
…vidla sam da ni to nije upalilo, ali kada smo pod pripodom izišli van, odvukla sam ju na stranu(tj. ja i Dora samo je odvukle na stranu) i …
-Kaj su tebi sad dobre i Sonja i Katarina?
-Pa vi ste mi DOBRE(čuj ja sam misla da smo ti mi the best), a i one su mi dobre.
Još sam joj neš govorila, ali i nakon našeg razgovora nije se nimalo promjenila, stalno je bila sa Sonjom…
…ja i Dora smo odlučile da nam nije više najfrendica. Zašto?
…pa dok smo , kak da to kažem, postajale naj frendice dogovorile smo se da…
-Nečemo se izdvajat
-Nečemo se svađat
-Nečemo se počet družit sa drugima(to se odnosi na ono da ti je sad odjednom neko best )
-Nikome nečemo reć za skrovište(gdje je)
-Ako nas nešto smeta reči ćemo si to
-OSTAT ĆEMO THE BEST BEZ OBZIRA NA SVE
…a ona je skoro sva ta pravila prekršla, mislim…
…ali ima jedan problem kako god bilo Lara će uvjek ić za Miom, pa tako da se naše prijeteljstvo skroz raspalo…

...LJUDI AKO MI IKO MOŽE KAKO POMOĆI MOLIM VAS POMOZITE; MOLIM VAS JA ZBILA NEZNAM ŠTO ĆU!!!! JESTE VI IZGUBILI NAJBOLJU FRENDICU, KAKO JE TO, UTJEŠITE ME NEŠTO NEPREVITE, MOLIM VAS JER MENI SVE PUCA I GLAVA I SRCE I DUŠA…ZBILJA SAM TUŽNE EVO SKORO SAM SE RASPLAKALA…


- 19:32 - ...aj reci kaj očeš, this is free country... (6) - ...ako očeš isprintaj... - ...kaj je ovo?...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.