svakodnevno

utorak, 15.02.2005.

Sjećanje na Valentinovo

A zaista sam jučer (na Vlaentinovo) imala potrebu napisati nešto, ali najprije nisam imala vremena, a onda je računalo bilo zauzeto. "Najbolji od svih partnera" je zadovoljavao svoje računarske potrebe.

Kako danas već nemam neku inspiraciju kao jučer, posegnut ću za tuđom. Naime, ovo ljeto sam čitala knjigu "Klub obožavatelja" Gorana Tribusona. Tribuson je vrlo čitljiv, stil jednostavan, realan, prožet gorko slatkim humorom. Ova knjiga je pisana kao autobiografija, a ovo što ću napisati je opis početka jedne velike ljubavi:


" Da govno ne mora nužno zadati smrtni udarac emocijama, odnosno da pojedine rijetke, rekao bih privilegirane ljubavi, baš mogu započeti spontanim činom defektacije, uvjerio sam se još davno, negdje u onim godinama kada smo se kao desetogodišnjaci igrali rata u velikom voćnjaku Brenzinim djeda i bake. Izgubivši se trenom iz svoje postrojbe, naoružan lomnim drvenim mačem i mnogo efikasnijom toljagom, našao sam se u blizini bare čija je površina bila prekrivena žabokrečinom i lopočjem, i na tom mjestu spazio lijepu plavokosu djevojčicu, kako zalazi među veliko mesnato lišće trputca, svlači gaćice, spušta se u čučanj i počinje bezbrižno kakati, nesvjesna da je proždiru oči zbunjenog i izgubljenog ratnika. Da, tako sam prvi put u životu vidio svoju veliku, tajnu i nepreboljelu ljubav, Mašu Žalac, Brenzinu sestričnu koja je živjela u Sarajevu i dolazila ovamo samo za vrijeme ljeta, provodeći s nama dobar dio školskih praznika. Premda smo bili otprilike iste dobi, ona je djelovala mnogo zrelije i iskusnije, i u svemu me pokušavala podučiti, glumeći osobu kojoj ništa nije strano, i kojoj se u svemu imam podčiniti. Unatoč toj nadmoći, koja bi koga drugoga možda i uzrujala, ja sam jedva čekao da dođe kraj školske godine, jer sam znao da s ranim ljetom dolazi i moja Maša iz Sarajeva, djevojčica u koju sam se smrtno zaljubio gledajući je kako kaka u dubokoj travi."


NIJE LI LJUBAV PREKRASNA?!

Ako imate preporučiti neku dobru knjigu, otvorena sam za prijedloge


- 16:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ljudi, događaji, dojmovi, moje i tuđe misli
Meni bliski, meni dragi i meni zabavni blogovi
Jasna
Helix
Felix
Opaljena
Alkion
Cramberrie
Veneca
xvii
Friva

Email
giorgino@net.hr