svakodnevno

ponedjeljak, 07.02.2005.

Oduševljenje

Mislim da sam na najboljem putu da se "navučem" na bloganje. Toliko me zaokupilo to što sam uspostavila kontakt s nekima od vas da me čisto strah. Vjerojatno vam je to sve čudno jer ste većina vas u ovom "điru" (nadam se da vam ova riječ govori nešto o mom prebivalištu?!) pa ste zaboravili kakav je osjećaj pročitati prve komentare na svoj post (koji u mom slučaju i nije bio nešto inteligentan i zanimljiv). Ja sam ODUŠEVLJENA.

Proći će vjerojatno još neko vrijeme dok se makar malo ne otvorim i počnem na papir (??) stavljati svoje impresije, događaje, misli ili ne daj Bože osjećaje. Prilično sam zatvorena osoba i jako držim do svoje privatnosti, ali sve ovo shvaćam kao zabavu i jedno neobično druženje. Nadam se da ovaj moj stav neće nikoga uvrijediti.

Pozdrav svima, a BigMammi big pozdrav.

- 20:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ljudi, događaji, dojmovi, moje i tuđe misli
Meni bliski, meni dragi i meni zabavni blogovi
Jasna
Helix
Felix
Opaljena
Alkion
Cramberrie
Veneca
xvii
Friva

Email
giorgino@net.hr