Kad ništa nije sigurno,znači da je sve moguće...

nedjelja, 23.09.2007.

perspektiva...

Vjerujem da je život lijep...predivan i prebogat...a razlog zašto to ne vidimo uvijek, upravo je zbog njegove veličine.
Čini mi se da njegovu puninu možemo vidjeti tek kad postanemo svjesni onih malih dijelova...koji naše postojanje čine smislenim.
Sigurna sam da ste se barem jednom zaustavili...postali svjesni života koji cirkulira oko vas...u tišini promatrali bogatstvo koje vas okružuje...i bili ste sretni...što postojite i što ste dio svega toga.
Načinom na koji promatramo, poniremo u Energiju koja nas je stvorila...i koja je stvorila sve oko nas. Tom spoznajom jedinstvenosti sa svime i sa svakim, otkrivamo veličanstvenost našeg bivanja...jer smo dio svega...i bitni smo u svemu...

Povod ovom tekstu bio je jedan,hmm...trenutak....crtica iz života, rekli bi neki.
Neki dan stojim na balkonu, dan je bio...ahh,recimo da je bilo i boljih. Taj tren dolazio je jedan automobil, parkirao se i iz njega je izašao jedan mladić. U ruci je držao ...ružu...Na trenutak je zastao,pomirišao je,nasmješio se i krenuo dalje...Možda sam preveliki sentimentalac, ali to je definitivno bio jedan od ljepših prizora u zadnje vrijeme...
Podsjetilo me da sam možda zaboravila gledati na pravi način oko sebe...


/

23.09.2007. u 23:10 • 36 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

... "mogu me tresti i lomiti, nadam se da ću zato biti bolji čovjek!"



Ne idi onamo kamo bi te put odveo. Kreni tamo gdje puta nema i ostavi za sobom trag...

Image Hosted by ImageShack.us

Vi ne živite svaki dan da biste otkrili što vam život nosi,nego da biste ga stvarali.
Vi stvarate svoju stvarnost svake minute,a da to vjerojatno ni ne znate...


Image Hosted by ImageShack.us

Život je čist plamen,a mi živimo od nevidljiva sunca u nama samima.
sir Thomas Browne

Image Hosted by ImageShack.us

Nije strašna nesreća umrijeti neostvarenih snova već je nesreća ne sanjati... Nije sramota ne dosegnuti zvijezde već nemati zvijezde kojima ćeš težiti.
Benjamin Mays

Image Hosted by ImageShack.us

Pravilo za sreću:
Imati nešto čime ćeš se baviti,
nekoga koga ćeš voljeti,
nešto čemu ćeš se nadati.
Immanuel Kant



Dragi su mi.....jako dragi....

Images for your blog




Anathema borealis
Auris
aquaria
Big blue
brineta
Festina lente * ma vratit će se još ona
greentea
ja
Kao da je važno
majstorica s mora
Marginalna Društvena Kronika
mrtva priroda
Petar Pan u haljini
prilagodba na tijesnu kožu
Rain Dancer
sakica
sam
Santea
Sanja
svaasta



plumbing repairs
Counter



vas je trenutno u mojem virtualnom svijetu