Kad ništa nije sigurno,znači da je sve moguće...

nedjelja, 01.04.2007.

pitanja i odgovori...

Evo,priznajem...ponijela sam se malo sebično što sam tako,bez upozorenja,nestala iz blogosfere na gotovo cijeli tjedan. Nisam vas obilazila,komentirala,nisam ništa pisala...ali vjerujte,imala sam i više nego dobre razloge. Puno toga se događalo kod mene ovaj tjedan...i dobrog i malo manje dobrog...
Ali,upravo me ta čudna mješavina kojekakvih događaja podsjetila na nešto...
U prošlom postu sam napisala – ako vaša pitanja ostaju bez odgovora,to znači da postavljate kriva pitanja...
Jednim dijelom ću se nadovezati na to...
Vjerujem da su odgovori rasuti oko nas...i ZNAM da je jedino što nas sprječava da ih vidimo-naše krivo uvjerenje da ih uopće nema.
A tako je jasno da ako nešto ne vidimo,ne znači da to isto i ne postoji...(eto,virusi,npr.)
Da ne odem predaleko...Podjelit ću s vama jedan događaj koji mi je prilično promijenio život. Ne,nije dobitak na lutriji (iako se ne bih bunila)...ni išta slično tome...
Možda ga je baš njegova,naizgledna beznačajnost,učinila toliko vrijednim...
Dakle...bilo je to prije nekoliko godina. Život mi je ličio na zonu sumraka,upala sam u neke epizode bizarnih događaja i bila sam hodajuća nakupina prilično tmurnih emocija...šaka jada...
Natjerala sam se da odem na nekakvu kavu s društvom,sjela u tramvaj i blijedo zurila van...Razmišljala sam kako moram napraviti nešto sa sobom,imala sam viziju kakva moram biti...da ponovo nađem svoj mir...
Tramvaj je stao na stanici,a meni je pogled zaklonila neka ogromna reklama...Pročitala sam što je na njoj pisalo...i skamenila se. Osim toga,tramvaj je stajao neobično dugo...i možda se baš zbog toga nisam mogla oteti dojmu da to nikako,niti na koji način nije slučajnost...To je bio znak,putokaz...nada,vjera u mene,a prije svega-poticaj koji sam čekala...
Na reklami je pisalo – NIKADA NIJE KASNO DA ČOVJEK BUDE ONO ŠTO JE ODUVIJEK ŽELIO BITI!

Kasnije sam se pitala da li je još netko imao takav čudan trenutak „prosvjetljenja“ čitajući te riječi....ili je ljudima pažnju odvukla slika auta za koji je reklama zapravo i bila...

Naravno da to sad nije niti važno...jedino što je važno jest to da je od tog trenutka moj život krenuo u drugom smjeru...Počela sam otkrivati poruke Svemira (interpretirajte ga kako želite) i stvarno se uvjerila u ono da – nikad nismo sami -...
Neka nevidljiva ruka nas vodi kroz život i obasipa nam put ljubavlju...
Iskreno želim da počnete vjerovati u to!!


It’s as if you won the Universe's "Live The Absolute Life Of Your Dreams" lottery, a long, long, long time ago. But instead of finally checking your ticket... you keep on buying more... hoping, wishing and praying


voli vas vaša indigo...

01.04.2007. u 01:12 • 32 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

... "mogu me tresti i lomiti, nadam se da ću zato biti bolji čovjek!"



Ne idi onamo kamo bi te put odveo. Kreni tamo gdje puta nema i ostavi za sobom trag...

Image Hosted by ImageShack.us

Vi ne živite svaki dan da biste otkrili što vam život nosi,nego da biste ga stvarali.
Vi stvarate svoju stvarnost svake minute,a da to vjerojatno ni ne znate...


Image Hosted by ImageShack.us

Život je čist plamen,a mi živimo od nevidljiva sunca u nama samima.
sir Thomas Browne

Image Hosted by ImageShack.us

Nije strašna nesreća umrijeti neostvarenih snova već je nesreća ne sanjati... Nije sramota ne dosegnuti zvijezde već nemati zvijezde kojima ćeš težiti.
Benjamin Mays

Image Hosted by ImageShack.us

Pravilo za sreću:
Imati nešto čime ćeš se baviti,
nekoga koga ćeš voljeti,
nešto čemu ćeš se nadati.
Immanuel Kant



Dragi su mi.....jako dragi....

Images for your blog




Anathema borealis
Auris
aquaria
Big blue
brineta
Festina lente * ma vratit će se još ona
greentea
ja
Kao da je važno
majstorica s mora
Marginalna Društvena Kronika
mrtva priroda
Petar Pan u haljini
prilagodba na tijesnu kožu
Rain Dancer
sakica
sam
Santea
Sanja
svaasta



plumbing repairs
Counter



vas je trenutno u mojem virtualnom svijetu