Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Lucas & James 2. - Gia Snape - Blog.hr

Gia Snape

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

subota, 05.07.2008.

Lucas & James 2.

Praznici su prošli....vrijeme je bilo lijepo.Počele su pripreme:za međudomski pokal,na najboljeg vratara,lovca i tragača;najbolji dom u metloboju,natjecanja iz OOMSA,Preobazbe,Čarolija i mislim da je to to.Svaki učenik je morao sudjelovati u najmanje jednom natjecanju,a pripreme su trajale do ožujka,kad je bilo natjecanje.James se oporavljao,ali nitko još nije znao za njega.Pošto je bio animagus,smatrali smo da to neće biti problem.
-Tko želi na natjecanje iz Preobrazbe?-McGonallica nas je popisivala jednog siječanjskog jutra kad smo imali preobrazbu sa Gryffindorima.Dan je bio sunčan.
-Ja želim-ruku je podigla Lavander.Poslije nje se javila Nell,Sihaja,George i Ginny.
-To će biti dosta-rekla je profesorica,te nam dala zadatak da vježbamo pretvaanje ruke u neku stvar koju izaberemo po želji.
-Ako je netko zaboravio,trebate izgovoriti –Sputum res
-Sputum res-viknuli smo.Moja ruka je imala oblik kristalne kugle.Primjetila sam da je Harry imao metlu,Nic rukavicu,a Fred kuglu snijega koja je pogodila McGonallicu u glavu.Svi su zašutjeli ,samo sam se ja nasmijala.
-Što je smiješno?-pogledala me ljutito,te mi odredila kaznu,kao i Fredu-danas u 20h,moj kabinet.
-Šta je tu je.-rekao je Fred pomalo zadovoljno.Za natjecanje iz Čarolija smo se prijavili Fred,ja,Nic i Starz,za OOMS Ginny,Ayumi,ja;i svi koji su trenirali metloboj su otišli prijaviti se.
Treći sat smo imali OOMS.Opet je došao Lupin.
-Profesore,gdje je prof.Snape-upita Malfoy-jer njega od one noći nismo vidjeli
-Nije vaša stvar ,gdine Malfoy,a ni sam nemam pojma-rekao je i prešli smo na učenje o Patronusima.
-Nije mi jasno.vidjeli smo ga-prošaptala sam Sihaji,koja je samo slegnula ramenima.Dakako ,Gryffindori su dočarali svoje Patronuse,kao i neki Slytherini ,bez problema,pa je svako dobio po 10 bodova.

Nakon ovoga smo izašli van.Nismo do kraja dana imali nastavu.Rečeno je da će biti skraćivana zbog natjecanja i turnira koji se uskoro približavao.Vrijeme je bilo sunčano,pirio je lagani povjetarac,a snijeg je bio prekrasan.Obukla sam svoj tamnosmeđi kaput te stavila kapu,šal i rukavice i otišla naći ostalo društvo.Našla sam ih blizu Hagridove kuće.On,Alexandra,Sihaja i Nell su se gađali grudama,dok je Fred,koliko sam primjetila,prodavao svoje izume Starzu,Harryu,Ayumi i Nessi.Gledala sam ih iz daljine,kad sam primjetila iza kolibe sivog vuka kako leži.Krenula sam prema tamo,kad se netko stvorio ispred mene.
-Stani-umjesto vuka sad sam vidjela nečiju ruku kako mi prekriva nos.Bio je to Lucas.
-Daj,miči tu ruku.Što je bilo?-pitala sam nakratko se okrenuvši prema njemu.
-J.E. je pobjegao-J.E.mu je nadimak.Mislim da ga je Luc tako nazvao.Sumljala sam da je onaj vuk tamo James,ali nije mi se činio ranjen.Odjednom smo začuli trubu.To je inače bio znak da uđu svi u dvorac jer ravnatelj ima važnu vijest.Ostali su digli glavu i vidjevši mene i čuvši trubu potrčali su.Lucas i vuk su nestali.Fred me uhvatio oko nogu ,prebacio na leđa te ponio u dvorac.
-Jesi teška-šalio se
-Haha,ti nisi normalan,spusti me-mahala sam nogama dok su se ostali smijali.
-Šta mislite za što je znak?-pitala je Sihaja
-To je znak da nam je stigao novi učenik-u šali je rekao Starz,a mi smo ga pogledali popereko.Svima u glavi je bila ista misao: otkrili su Jamesa.

-Ispričavam se zbog ovakvih prekida vaših aktivnosti,ali vam moram reći nešto važno.-to nije bio Dombledore.Bio je niži i nije imao svoje srebrne naočale.Čak se opekao na svijeću.
-Od sada pa do kraja su Slytherini,ne svi, glavni u školi.Zamjeniće glavne prefekte,odlučiće tko smije na natjecanja te će se oni moći prijaviti za Tromagijski turnir i mlađi od 17.-rekao je krutim glasom ,a Malfoy se smijao.Sve ovlasti dajem gospodinu Dracu Mafloy.On je imao zarazan smijeh ,a ostale njegove pristaše su zadivljeno zapljeskali.Pogledala sam na Gryffindorski stol.Fred,Sihaja,Nessa su zanijemili.Pogledala sam na Rawenclavski.Ayumi je drhtala od bijesa.
-Također –nastavio je ravnatelj-učenici iz drugih škola dolaze ranije i to za mjesec dana.Svi su uskliknuli.Kod Hufflepufskog stola nije bilo Lucinde.Starz i Alex su sjedili kraj mene i svi smo šutjeli.Poslije toga smo svi otišli u svoje spavaonice.Tako je ravnatelj naredio.Sjedila sam u društvenoj sa Starzom i pisala pismo Jamesu.Janey će ga naći gdje god bio.
Slušaj,mislim da si ti bio onaj vuk danas kraj Hagridove kolibe.Priznaj mi ako jesi.U bolničkom krilu nisi,rekao mi je Luc.Sumljamo da imamo lažnog ravnatelja,tj ja sumljam,drugima nisam ni rekla.Sve ovlasti dao je Malfoyu i pajdašima,a učenici za turnir dolaze već sljedeći mjesec.Daj,reci gdje se nalaziš,moram razgovarati sa tobom.
Pusa,Gia

Spremila sam to pismo i taman kad ga je Jane odnosila prema nama je došao niko drugi do Malfoya.
-Dakle vas dvoje nećete sudjelovati ni na jednom natjecanju.Tako sam odlučio.Budete li se protivili,dobit ćete kaznu-Malfoy je izdavao naredbe svojim gnusnim ,bogataškim glasom.Starz je krenuo na njega ,ali sam ga zadržala.Tada je otišao uz smijeh.Nakon neke minute stigao je patronus.Prekrasan jelen koji je upravo prisvojio Harryiev glas.
-Nakon večere,u Sobu Potrebe.HITNO!!!-izašlo je iz jelenovih usta,a tada se okrenuo i otišao.Na večeru nismo ni otišli ,nego smo brzo pobjegli u Sobu Potrebe,koja je sada izgledala kao šuma.Starz,Alex i ja smo sjele ispod jednog drveta nasuprot Harriju.
-Moramo da organiziramo nešto da se odupremo Malfoy-počeo je Harry.-da vidimo popis ljudi na DA.Danas ponavljamo patronuse i učićemo još neke čarolije.Svi su organizaciju protiv Malfoya i čudnog ravnatelja shvatili ozbiljno.Lucas se iz trenutka u trenutak pojavljivao u prostoriji.Zadnji put kad se pojavio ,dao mi je Jamesov odgovor.Pisalo je:
Draga moja,nisam u bolničkom krilu.Otkrili su me,odnosno vaš ravnatelj me otkrio.Dubledoor je otišao,jer je izdan od strane Ministarstva i Dolores Umbridge.Smjenili su ga.Ovaj vaš ravnatelj je uzeo njegov oblik jer ne smiju znati da je Albus smijenjen.Dobro si to zapazila.Ne smijem ti reći gdje sam,ni što radim.Nadam se da ćemo se jednom viditi...ako ne ,nemoj da ti bude žao.-Molim???-viknula sam ,da su se svi okrenuli i stali sa vježbanjem Patronusa i ostalih čarolija.Starz je u tom trenutku pao sa stropa.Harry ,George i Fred su došli do mene,a ostali su nastavili.
-Što se desilo?-pogledali su pismo.Dok je Harry čitao,ja sam šutjela.Osjetila sam da me blizanci promatraju.Podigla sam glavu i uhvatila Fredov pogled.
-Znači ,sad znamo da nije pravi Dombledore.A zašto si vrištala?-nijemo sam mu pokazala zadnji dio.
-Prekinuli smo.Zapravo on je prekinuo,jer su njemu važniji poslovi od mene.I u Durmstangu je stalno izbivao iz škole.Ne znam ,zašto sam uopće bila sa njim.-bila sam ljuta što mi se ništa ne govori,ali mi je kasnije bilo žao što sam to uopće rekla.
Nakon večere,Nell je došla do mene u Veliku Dvoranu i dala jedan papirić.Glupa Pansy je paradirala oko nas pa nije ništa mogla reći.
Moći imamo svi sa DA te,Draco,Lucinda i nova Malfoyeva cura.Mislim da je ime Angelina.Plavuša.Pročitala sam to,tiho izgovorila Evanesco i otišla van.Snijeg je padao,ali nije bilo hladno.Vratila sam se nazad do spavaonice,obukla moje crne trapke,crnu dolčevitu,svezala kosu koja mi je dosad već bila do struka,te moj crni ,dugi kaput.Blizu metlobojskog igrališta čekali su me Ayumi,Sihaja i Nell.
-Ej ,idemo se zabavljat?-viknula je Nell te žustro poljubila Starza koji je upravo domarširao do nas.
-Čula sam za tebe i James-rekla je Ayumi.
-Biće tebi i bolje-zagonetno mi se Sihaja nasmiješila.Izvadila je bocu plamenviskija,te smo svi uzeli po jednu čašicu.Harry ,blizanci i Ginny koji su igrali metloboj doletjeli su do nas i te su i oni uzeli po jednu čašicu.Do ponoći smo svi zujali.
-Kako ćemo sad do dvorca?-jedva je pitala Nell.
-Ne moramo,oni su glupi ,neće ni znati da nismo tamo.Uspavali smo ih sve.-rekla sam ja počevši se tako jako smijati,da sam pala u snijeg.
-A gdje ćemo biti?-upita opet Nell kojoj su se oči caklile.Podigla sam 4 šatora te dala svakom.
-Ayumi,Sihaja i ja ćemo zajedno.Moram nešto da raspravim sa Ayumi.-George je uzeo jedan šator,te ih poveo sa smiješkom.Svi smo još zujali.Nell je hitro uzela drugi te odvukla Starza koji je svaku sekundu štucao.Harry je pogledao Ginny,pa uzeo šator.
-Ostajemo samo mi-rekao je Fred koji je začudo bio trijezan.Uzeo je šator te ga počeo namještat.
-Da rekla sam.-bolila me glava.Šator je bio prostran.Napravili smo čaj,ali nisam mogla izdržat nego sam skinula kaput i cipele i legla na krevet,gledajući Freda kako mi dodaje šalicu.Sjeo je kraj mene.
-Zašto si ljut na mene?-pitala sam ga sa pomalom nervozom.
-Jer se ponašaš kao malo derište-planuo je.Uhvatio me za ruke i nastavio.-igraš se samnom i sa onim luđakom.Onda plačeš zbog njega i nije te briga za ništa.Stiskao me je sve jače.
-Fred,to me boli-potpuno sam se otrijeznila-oprosti za sve.Nisam znala šta da napravim,sviđali ste mi se obojica,ali sad sam odlučila.
-Ma nemoj,šta to?-napokon me pustio.
-Ovo-prišla sam mu i poljubila ga.-volim te i ne želim da te izgubim.Gledao me je par sekundi ,a onda me poljubio tako strasno.Legli smo na krevet i on mi je počeo skidati majicu,ljubeći mi vrat.

Evo ga post....Nadam se da je zanimljiv ,malo je dug,ali molim da pročitate.
Mala izmjena: sad sam na 5.godini,nisam više na 4.
i Angy spominješ se

- 18:50 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.