RI - ZG

srijeda , 22.07.2015.

1. Naživciran
činjenicom da nisam toliko važan osobama koje su meni važne,
činjenicom da osjećam da ih gubim i da ako se ne potrudim da ću
ih i i izgubiti...a ne želim to.

Ono što Ketrin kaže naposlijetku je točno - ljubav/prijateljstvo je odluka,
ne isključivo, već s raznim drugim faktorima, ali na kraju je bitan trud.

...no oni to očito ne dijele - takvo razmišljanje.
Trebam li ih pustiti iz života?
Posvetiti se novim ljudima i vidjeti jesu li ti vrijedni moje odluke?
Imam li uopće volje nalaziti, probirati, upoznavati nove ljude u Rijeci?

Vidjeti ćemo I guess...


2. Ovaj blog.hr je kull, ali mene uhvati želja za pisanjem samo u onim
trenucima kada nema nikog da me sasluša i kada mi je dosadno,
a ne bi to trebalo ići tako, u tom isključivom izdanju jer fakat pomaže
da organiziraš misli, shvatiš što zapravo želiš i naposlijetku da nađeš ljude
koji isto razmišljaju o nekim specifičnim temama koje smatraš zanimljivim.

I'll try to do better - za moju dušu da bude na mjestu.

3. Zagreb je cool - koliko god u ovim ljetnim danima to zvuči kontradiktorno i
on that notice, odoh se sada znojiti - adios! :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.