S

nedjelja , 16.03.2014.

Rupičasti osjećaj zatočen lancima racionaliziranog iskustva koji samo biva i postoji, tek' toliko da te podsjeti
da je tu, jer koliko god je tvoja trulež u potpunosti uklonjena - "u potpunosti" je i dalje relativan pojam.

I kako ga ukloniti? Kako ga jednostavno maknuti iz sebe - kojim misaonim/djelatnim procesima se
trebam posvetiti da to čudo prestane boljeti - like ne želim biti veliki emotivac, ali šta je - tu je, to jesam
i to postoji...now tell me the answer.
Molim te.

Ja sam dobro.
Ja sam stabilno.
Ali ne osjećam se sretno.

http://www.youtube.com/watch?v=rU8w68Ta9qI

Dušo čitalačka - vrtimo li se mi u krug? - ne znam, ali u svakom slučaju želim ti
divan život - vani je sunce - treba se uživati.
Pozdrav!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.