A meni se neda.

utorak , 17.01.2012.

I tako vam ja u ponedjeljak dođem u svoju omiljenu školicu, lažno prpošan i saznam da moram napisati seminar do kraja ovog tjedna.
I was like lol, whaaaat?
Ali svi lijepo spremno govore...da,da do kraja tjedna to treba predati. Profesorica potvrdila. Ocjena manje ak' ne stigne do petka.
Bitch pleaaaaase, lijepo mi rekoste do kraja mjeseca siječnja, 20.01. nije kraj mjeseca siječnja, 31.01. je kraj mjeseca siječnja.
Bilo bi logično da se preda do 01.02. kao što sam to učinio prošle godine.
Ali eto...nova profa, nova pravila.
I onda se sjetim svega onoga što ne volim kod ove škole; samo par profesora su zaista objektivni i prate pravila, samo par se zaista trudi oko svog predmeta i ono da to nas dječice-predivne i dođe nešto, ali većina što radi jest da hlade jaja i čekaju odmorić divni kada će moći skinuti masku profesora i biti opet normalni ljudi.
bokte strategija i pol....pa se ljudi žale na školstvo i sranja poput tih. Pa znaš da se ti potrudiš, isto biš mogao promijeniti par pravila, znaš?
Meh...al' što je, je...ovi moji su još i među najboljima u Hrvatskoj (ovo tvrdim po tzv. "hrvatskom načelu"...nisam iskusio ništa drugo osim svoje škole, ali definitivno znam da je najbolja)

Europska Unija, to mi je tema za seminar. I počnem ja pisati tako rečenicu za rečenicom ali svako tol'ko stanem i sjetim se njezinog izraza lica kada sam rekao da bih volio da mi je to tema seminara. Rekla je: "znaš, meni ti je to jaaako dosadno"
LOL.

No da, sad ovaj vikend će referendum. Glasati da ili ne. Strašno pitanje gdje će 50% ljudi zaokružiti na temelju geografskog položaja u određenom trenutku, ključno pitanje je da li su zadnje čuli skeptike ili proeuropljane...pro et contra. Sve se ide tu negdje između a nigdje porođaja istine. Ma problem čak i nisu ti koji su informirani, problem su oni koji će glasati a neće znati ni e ni u od EU. To što će im EU dati određene restrikcije na području njihove struke, to što će trebati proći birokratski aparat dvostruko veći nego li prije kada se uđe unutra....ma vlast je onak' like "bitch please" to se nauči u koracima. To što većina ih ima djecu, obitelj i kakav-takav socijalni život koji moraju održati da ne bi slučajno počinili suicid ne znači da nemaju vremena za ostati još "par sati" da nauče nove europske standarde u koracima.
Meh...šta njih briga. Oni će imati plaću, oni će sudjelovati u "centru moći". Biti će si kao bad-ass; imati će visoke plaće, moći će srati još više itd. itd.

Ah...i tako ja imam tematiku tu o kojoj čujem sve i svašta, o kojoj znam sve i svašta, a o kojoj mi se neda pisati jer znam da profesoricu čisto boli briga za to. Mogu napisati najobična sranja u tom seminaru i siguran sam da ću imati 4, a možda i 5. I gdje mi je tu motivacija? Rado bih rekao gdje al' nećemo biti vulgarni.

Nego ja ću gledati Supernatural koji me jadnog prestraši pa nemrem spavati i Gossip Girl da zadovoljim svoje potrebe za dramom, a sada je i Californication počeo; writing, sex and rock'n'roll. Ja ću gledati serije i Dariu prije nego li se ja počnem baviti školom. Zašto?
Jer me tako uhvatilo. Opet.

Besmislje školstva je besmisleno. Al' to treba biti napisano, birokratski zadovoljeno, pa ćemo staviti ocjenu, otići na fax i valjda tamo pronaći neku manju razinu besmislja od ove.
Sure thing Sherlock.
Sure thing.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.