Relativno oke.

četvrtak , 29.10.2009.

Go.

Studeni je ubrzo.
Smijem se...jer sam sretan.
Smijem se...jer nisam depresivan.

Zato i jesam manje na kompjuteru.
Zbog toga i jer mi je kompjetur sranje, but it works! :D

Što ima novog?
Pišem članke za školske novine.
-da, odlično je to. Samo...loše okolnosti me spriječavaju da pišem, no nadvladati ćemo mi to :D

Napisao svoju prvu pjesmu koju sam uglazbio.
-yap,al' samo glasom afkors, zvuči relativno loše, al' sretan sam jer ono...to je bar nešto..

Određene situacije su me navele da sagledam život, prošlost, sadašnjost i budućnost. Ne sviđa mi se gdje ovaj život ide...nije tako loše, al' nije na mojoj razini. Sam sam si kriv....al' popraviti ću ja to..... (...jednog dana(?))

I tu se zaustavljam. Napisati ću nešto kak' spada uskoro, a do tada ostavljam jednu pjesmu koju slušam again and again...poslušao sam je u dva dana najmanje 300x.
"uskoro"
Sve je to relativno...
Stop.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.