Me being me.

nedjelja , 15.03.2009.

Bok ljudi, morah napisati post samo da maknem onu grozotu od posta o Beoviziji...grozota iz razloga što post nije završen i sumnjam da će ikad i biti završen.
No kao da je to zaista važno.

Kroz zadnje dane, ja se vračam sebi. Ja postajem ja...vračam se na SVOJ put. Jučer, oko 1 ujutro, nastupio je nalet inspiracije koji nisam doživio već zaista dugo. Napisao sam, ajmo reći, scenarij za neki filmić od 5 do 10 minuta. Nije baš obrađen, al' zaista vjerujem da ću ga uspijeti obraditi i završiti. Uz scenarij napisao sam i pjesmu koje je očito nastala pod utjecajem Eurovizije (-.-) i više mi se ne sviđa.
Također s ovime više upoznajem sebe i shvatio sam da sam se promjenio na način koji nisam htio. Svoje mišljenje kreiram prema drugima tj. blaže rečeno dopuštam da drugi ljudi utječu na mene i moja razmišljanja, moje želje...moj život.
Debil sam, znam. yesyesyes

Vrijeme je da se vratim na svoje, da s glavom gore živim svoj život.
Zar ne? Mhm. Da,da... cool
Promjena!

Prije su neki posebni ljudići na msn-u, u mom srcu imali veliku ulogu. Shvatih da to jednostavno ne može više tako....više se moram posvetiti ljudima koji su zaista oko mene kao npr. obitelji, novim poznanastvima i to. Normalno ti ljudi će uvik biti u mom životu, al' umjesto 50% sada će zauzimati 5% (samo hipotetski afkors).
Ironije li...počela je pjesma koja će me uvijek podsječati na Sanju from Petrinja, DHT - Lisent to your heart =)
Ah još jedna promjena....
...
...
...

I sad se opet pojavio onaj osjećaj: "što ako sam u krivu?"
Time will show and then I'll know.

Now I'm leaving you. Za kraj sam vam ostavio par pjesmica koje su bile na playlisti za vrijeme pisanja ovog posta. Enjoy.
Pozdrav.

DHT - Lisent to your heart
Apocalyptica - Path vol.2
3 DOORS DOWN - CHANGES
Six Pack - Delfinov Let


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.