Someone call the doctor! (?)

subota , 07.03.2009.

Hej, hej!
...zašto kompjuter još uvijek nije maknut?
Što je s onim "Luka stalno si na kompjuteru, skini se malo s njega..." Pokušavam. Al' vas boli k za to -.-
Sad nakon što napišem ovaj post idem učiti al' već znam da ću biti potpuno dekoncetriran.

Ne želim učiti, ne želim ići u školu...faza se opet vratila.
Onaj osjećaj kada želite otići negdje daleko se vratio...

"
Strpljenju
Dolazi kraj
Nije mi dobro
Neuračunljiv sam
Strpljenju
Dolazi kraj
Nije mi dobro
Pucam po šavovima
"

No ja to nikad ne bih mogao učiniti...bar ne sam samcat, a pošto sam ja većinom sam samcat nema šanse da ću ikad to učiniti....

Neki ljudi baš vole komplicirati i iz razloga jer im je dosadno kompliciraju.
To me iritira...al' hey, njih to zabavlja i bar su sretni s time.

Nemam što reći.
Dosadno mi je.
Imam toliko obaveza, a opet, dosadno mi je.
wo-ho.

"
Rasplesan lik
Iscrtan na asfaltu
Plešem sa zvijezdama
U beztežinskom stanju
"

Mogao bih stavit žicu i naštiam gitaru....mah,
Mogao bih priključiti novi printer i instalirati ga...mah,
Mogao bih počistiti sobu...mah,
Mogao bih učiti....mah,
...

"
Za sve je kriv DJ
Jaka svjetla i ritam mašine
Pelin, cola, stroboskop
Disco ritam u glavi još mi tuče
"

Baš sam smotan. lol
riječ "smotan".
Riječ je baš dražesna.
smotan; pren. žarg. nepriseban, smušen, zbunjen
Lijepo je znati.
mhm.

"
Meni je dosta htio bi mjenjati
Svoj crno-bijeli za color film
Nikada neću dobiti Oscara
Jer drama bez akcija
Nije u modi
"

Hej, hej!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.