Sretna Nova 2009.

srijeda , 31.12.2008.

Najbolji prijatelji...oni koji te mogu povrijediti najžešće, al' oni to neće uraditi.
Al' i najbolji prijatelji su ljudi. I oni grješe. I oni blago znaju povrijediti.
Hmmm...al' opet ona je super i odlična. Stvarno je prijateljica.
Al' opet danas me iznevjerila. Ah hebiga Sanja, zašto ti moraš takva biti?
Jednostavno mi reci ak' te kaj muči, reci mi na čisto ako nešto ne želiš. Nemoj se bojati moje reakcije. E Sanja, Sanjo.... xD

Anyway...ipak idem na taj party na koji me ljubazno Klarice pozvala. =)
Hvala =)

Što da vam kažem...
2008. je bila jadna godina. Al' život je jadan, a 2008. je bila 10 000x bolja od 2007......stoga isto tako se nadam da će biti 2009. iako neki ljudi kažu da će biti užasno zbog krize. Ja im ne vjerujem. Nisam ja tako naivan duh: xD
U 2008. Sanju aka Tilaponku sam upoznao punooo više i drago mi je što jesam i nadam se da ćemo biti prijatelji i u daljnoj budućnosti za početak: da bar budemo super prijatelji i na kraju 2009. godine =)
Upoznao sam i druge frendove preko interneta, da ne zaboravim famoznu Ivu aka Charybdis (koja me u 2 ujutro tražila da u ovom postu mijenjam njezino screen name -.-) fascinantnog Denisa, a tek intrigantnog tipca Juraja. Ula-la al' vas ima.

Uz to u Rijeci su se i nova prijateljstva sklapala, pa i s sadašnjom best frendicom Sanjom (s početka posta), s novim razredom, 1.b Prve riječke hrv. gimnazije, a neka prijateljstva su se razlomila i sada su čisto na poznanstvima ostala.

Ah...isto svakakve nesreće su se događale, ne samo meni nego i drugim ljudima za koje se nadam da će uspjeti prebolit neke događaje. Meni se dogodilo to koljeno koje je sad na oporavku i to je razlgo zašto sam sada an štakama.

Defintivno ova godina je više ispunjenija, u svim ljudskim dimenzijama života.
I iskreno se nadam tome x10 u slijedećoj godini (ipak ljudi uvijek traže više =)), te se tome istome nadam i vama.

Želim vam sretnu novu 2009. godinu.
Pozdrav. =)








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.