Kasni večernji sati...

srijeda , 24.12.2008.

Eto da iskoristim ove kasne večernje sate, pošto nemam baš nekog pametnijeg posla, da napišem post. I tako Luka ode pisati post u tri sata i dvadeset-pet minuta i s radošću vas obavještava da je Luka hepi, konačno.

Dosta stvarčica se izdogađalo proteklih dana...
Eto jučer (ili prekjučer?) sam po prvi put posjetio malog bebača od moje sestrične, zove se Erik i ima dva mjeseca. Zaista je iznenađujuće kako malo dijete može tako optimistično i dobro djelovati na vas, mali je prva liga. Dan prije ošo sam u crkvu, na nedjeljnu misu i bilo je intrigantno (hehe). Malo me bilo strah da neću baš naći mjesta i ono da ću zeznut koljeno ili šta ja znam...al' ispostavilo se da taj strah nema temelja. I ono "prosvijetlio" sam se, again, i shvatio kolko sam zahvalan (ili barem kolko bi trebao biti) na malim stvarima koje imam, isto tako uočio sam da u meni postoje dosta negativne predrasude (kojih se rješavam) koje su utjecale na moj život.
Eto...ipak ovo koljeno, štake i ova "kriza" su dobile svoj smisao. To je lijepo.

Što se tiče škole, cijela ta situacija završila je dobro, bolje rečeno vrlo dobro (3.53) s tim da nekoliko ispita moram u drugom polugodištu još pisat...
U razredu već otprilike znam koga volim, koga ne baš tolko, ko me živcira i te stvari...al' i dalje složan razred - kako je to lijepo vidjeti..
Normalno više nisam baš neki partijaner, rijetko i da idem van, al' idem onak' da se prošetam i to, al' većinom za kompom, tv-om ili jednostavno na krevetu sa svojim mp3 playerom...isto tako upoznajem (opet...) ljude na internetu. Kao da se ponavlja ona ista situacija od prošle godine, samo što ove godine ja imam drugačiji stvar, drugčiji pogled na sve...to je fascinantno...
Da...

A vi, kako ste mi vi?
...oprostite što vas ne komentiram, a neke i ne čitam, malo mi se neda (lolić).
Al' nadoknadit ću ja to kad-tad, don't you worry at all =)
Što kažete na novi dizajn?
Meni se baš sviđa...bolji od onog ranije.
No dobro nvm....ugl. sad ste lijepo updejtani u vezi mene i neka. xD

Za kraj vam želim čestitati Božić i ostale nadolazeće blagdane. I to bi bilo to.
pozdrav.

p.s. Operacija Trijumf rula! :p

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.