Ljudi griješe...

nedjelja , 02.11.2008.


But the world is black
And hearts are cold
And there's no hope
That's what we're told
Good Charlotte - The World is black



But the colors can be returned
In this world of blacknes
And hearts could beat again
Because you'll give hope to them.
That's what I will tell...
Ł - It's all in you


Svi griješe...samo da li mi shvaćamo di griješimo?
Svi želimo biti bolji, ne?
O pardon...zaboravih na one koji se smatraju "perfect"
yes. -.-

Ja želim biti bolja osoba.
Always.
Samo....ljudi griješe. xD

No dobro, sad ću se ostaviti dubokoumnih misli i preći na žaljenje.
Moje omiljeno. xD
Nisam išao na gitarijadu bolje rečeno nisam nigdje išao već nekih...ahm...1,2,3....5 dana. Bio stalno u kući.
Why, you ask?
U srijedu bio u bolnici i stavili mi longetu na nogu zbog koljena, a sutra budem vidio što će bit kad budem išao in d hospital...again.
Znači postoje dve opcije:
1. Da mi noga bude zdrava i full kull xD
2. Da mi noga ne bude kull, onda idem na operaciju i vjerojatno ću onda ostati u bolnici nekolko dana.
Stoga...budemo vidjeli što će se dogoditi. Heh.

Znate one morbidne viceve?
primjera radi:
Što je to maleno, crveno i grebe po staklu?
Beba u mikrovalnoj.
Pouka vica: režite bebi nokte. xD

Sad da vam ispričam istinit događaj. xD

Trrr-trrr-trrr...Luka javi se!
Evo idem...do telefona došao 15 min kasnije... (xD)
Pošto je on očito već poklopio nazovem ja tog frenda:
Ja: Dobar dan, ovdje Luka mogu dobit Matka?
Matko (zna da imam nogu u q): Da?
Ja: Što si me zvao?
Matko: Hahahahahahaha...što ti nisi trebao....hahahaha...ići na gitarijadu?
Ja: Da. -.-
Matko: ...hahahaha...Pa zar nije trebalo biti ludo i zabavno?
Ja: Matko, mrš.
Matko: hahahaha....Luka zašto ne ideš?...hahahahah
Ja: Sada ću poklopiti....jebi se. xD

Kako lijepo kad ti best frend to napravi, jelda?
Nda. xD

E da...sve odlučniji o izradi novog bloga.
I da vezano uz ono prvo, ono dubokoumno, moja greška jest: nemam strpljenja. I to odlučih promjeniti.
Na umu su mi dva projekta vezana uz blog i još jedan koji sumnjam da će biti realiziran, al' sve je moguće...hehe.
No prvo idem napravit seminar o Herodotu. Ne znam što da napišem o njemu...ah...snaći ću se ja.

--------- ka-ka pauza --------
wow...znate li kako je teško obavljati dugu nuždu s ovim na nozi?
Užas.
Al' ajde...stvoriš nekakvu tehniku tokom vremena. xD

Ajde da malo spomenem i školu u kojoj btw. nisam bio već 3 dana (lolić).
Od profesora koji mi predaju bih mogao izdvojiti slijedeće:

Ana Šefer - profesorica matematike xD
Hmm...svi profesori nas žele naučiti nešto i ja profeosre više-manje poštujem kao autoritet u školi (tipični tinejđer xD).
Ali način na koji nas ova profesorica uči...ula-la.
Kad sam u osnovnoj školi imao profesoricu Snježanu Komadinu, na njezinom satu sam naučio sve. Ona je sve detaljno i polagano nama objašnjavala tako da ti je moralo neš ostat u memoriji jer je to tak dobro objasnila (oke nije svaki put tako al' kužite poantu).
Ova profesorica sve na brzaka: kaže zadatak...napiše ga...pričeka par sekundi...ovo je već trebalo biti rješeno, a ja ono "wtf? tek sam prepisao zadatak". Vidi se da na satu cilja na one odlične da rješavaju zadatak. I voli izdvajat četvorke i petice od trojki i onih nižih.
Da. Well, they worned me about that.
Ništa na što se ne mogu prilagodit. Planiram imati četvorku samo treba se trznuti, ne?
...i da sam rekao kako mi je smješna ta profesorica xD
Ima običaj pričati pričice, a i ima trenutke ono "extra power" kad viče ko luda...ne kažem da ne zaslužuje onaj na kojeg se viče but hey otkad civilizirani ljudi viču? Afkors...može se dogoditi par puta al' ono...

Slijedeći profesor: Anton Baričević, profesor latinskog...
Ufff, koliko zadaće dear God. xD Al' ufuran je u taj latinski i vidi se ono kako je ponosan na to....

A Pavelić? xD
Profesor Josip Pavelić, odličan profesor u smislu da se možeš dobro nasmijati na njegovom satu zajedno s njim. heh. Al' ocjenjivanje...ula-la.
Samo ću reći moje ocjene iz geografije: 23, 23, 2. (lol)

I zadnja prfesorica engleskog i naša razrednica Darja Burica. Kull profesorica. Samo pretiho priča, ne čujem baš dobro (hmm možda zato jer sam u zadnjoj klupi?). Al' kao razrednicu sam ju stvarno već zavolio. (lol).
U svakom slučaju biti će ovo četiri veoma intrigantne školske godine. xD

Hmmm...ovaj post je malo dugačak, kaj ne?
Mah....to mi se samo čini.

Ajde ljudi...za kraj vam ostavljam videospot jedne kull pjesme koja nema puno veze s postom al' ajde. hehe :D
Enjoy.
Don't worry be happy.
I pozdrav. =)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.