At the end new life begins...

nedjelja , 31.08.2008.

This is the final closer.
It's over.

8.a od sutra u 8 h postaje prošlost. Moja prošlost.
Što će me sutra dočekati ne znam...
Ali neke osobe više nikad neću vidjeti...
Ali s nekim osobama ću provesti još godina zajedno...
Možda s nekim provedem život...
Ono što će me sutra dočekati....ne znam.

Damn it, opet neću moći spavati -.-

-------------------------------------------------------------------

Evo drugi dan škole...
I kako se osjećam sad kad je škola počela?
Pospano... -.-

Ekipa iz razreda je oke.
Ma da smo još svi u procesu upoznavanja...
Dečkima znam svima ime! (to je uspijeh xD)
A ima nas 7 -.-
Cure...pa ajmo reći da im znam ime. lol
Profesori se čine oke.

Al sve je weird.
Bude bolje bilo...dakako.

Ja želim neku poševit. xD
Kažu da si tada full hepi...pa mislim, kako i nebi bio. :D
Al' opet tako sam pospan da mi nije do ničega. Sad mjesec dana da se prilagodim na sve to...

Inače idem u Prvu riječku gimnaziju.
Ček nešto izostavio?
Aha: Prvu riječku hrvatsku gimnaziju. jeste.
1.b

wiiiii škola je počela -.-

I sad slušajući: Psihomodopop, Tošeta (da ona The hardest thing je zaista odlična pjesma) i pjesmu Luke Nižetića: Proljeće
razmišljam: "Kaj ću sada?"

Sve će se iskrastilizirati.
Ako ne bude...uvijek može gore xD

Ajde, don't worry be happy i "live it"
pozdrav.

EDIT - 11.09.2008. - 23:23

Kao što vidite nema novog posta.
ccc.
Razlog: No inspriation.
Nastavim vas čitati i komentirati.
Do tad pogledajte moji sexy-fensi-kul, posve nove i inovativne izraze.

Umjesto proste, dirty, fuuuj riječi fu** koristim riječ Kvak.

Zar nije nešto preodlično. lolić.
Isto tako upotrebljavam izraz "gsss" kao "glasno sam se smijao al' sad više mi nije smješno, end of laughing."
Jelda da je dobro? xD
Nisam ni mislio da ćete reći da.

Pozdrav.

p.s.
koristim novi browser Google Chrome i pošto je još uvijek u beta stanju izrade, pun je buggova pa sam morao preći u Firefox da promjenim boju ovog posljednjeg teksta. xD
Kada taj Chrome bude bio gotov. Zavladati će svijetom.
Samo da znate. xd

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.