Glazba i ostalo... (Folder 3)

srijeda , 20.08.2008.

Ništa ne napisah neć nekoliko dana...
Razloga ima...al' ne važno.
Odlučih napisat novi post iz kategorije "Glazba i ostalo...", so lets begin.

Prvi glazbenik o kojem želim pričati je Ivan Mihaljević, vama, predpostavljam nepoznat artista. Rođen je 16. kolovoza 1986. godine (iste kad i moja sestra), a gitaru je počeo svirati sa 14 godina u Rock akademiji....
Za vrijeme i nakon akademije je bio u dosta bandova među kojima je i onaj koji je sam formirao, "Foresaken". Glazbeno obrazovanje je nastavio te i proširio na druge instrumente, a u međuvremenu mu se ukazala prilika da nastupa kao privremeni gitarista u bandu "Hard time" na najvećem europskom metal festivalu "Wacken Open Air" Tamo je, naravno, briljirao, te je i dobio odlične kritike što je pridonjelo da "Hard time" (jedan od najboljih hrvatskh bandova) primi Mihaljevića za stalno...

No osim izvrsne glazbe koju svira u Hard Time-u također se prihvatio i solo projekta, te je sad nedavno objavio svoj prvi album "Sandcastle" koji sam ja, čim sam imao prilike, naručio za samo 50 (+poštarina) kuna. Album je zaista odličan: predobro odsvirano, otpjevano i izvedeno. On se sastoji od osam instrumentalnih i šest vokalno-inst. pjesama na eng. jeziku. Zaista preporučam da nabavite album, a nakon što ga downloadate na nekoj stranici, besplatno, da ga naručite i kupite.

Image and video hosting by TinyPic

A ja sam se nešto tu petljao sa Audio editorima, većinom je to bio Audacity, a tema bila, naravno, Sandcastle. xD
Ovaj, pomalo jadni, mix koji sam napravio sastoji se od 4 pjesme koje se nalaze na albumu: Sandcastle, Distant World, Shimmering Karma i The Road to Nowhere. Primjetit ćete da mix nije dovršen jer mi se, iskreno, više nije dalo xD

Boomp3.com

Bolja opcija vam je da otvorite njegov myspace i tamo poslušate pune verzije pjesama...linkovi su vam ispod.


Myspace i Osobna stranica

Glasajte za njega! - tu se on lepo prijavio za neko natjecanje pa vi lijepo glasajte za njega =)

Metalium - jedan od najkvalitetnijih hrvatskih blogova koji služi isključivo za promoviranje hrvatskih bandova. Na ovom blogu možete BESPLATNO downloadati hrpu hrv. i balk. albuma među kojima je i "Sandcastle", no ako vam se taj album bude sviđao ne budite škrti, naručite i kupite album. =)

Buy it! - don't be a cheap bastard! xD


Slijedeći glazbenik o kojem bih čavrljao (xD) jeste Nikki Sixx. O njemu pričah više puta...
Za one koji ne znaju, rođen je '58., otac ga napustio, mama ga baš i nije htjela...većinom živio sa bakom i didom ili ti nonom i nonićem (po domaćem).
Član je jednog od najpoznatijeg rockerskog banda Motley Crue zajedno sa Tommy Lee-em, Mick Mars-om i Vince Neil-em.
Isto kao i svaki, tada, r'n'r band Motley je imao moto: Drug & Sex & Rock'n'Roll.
No Sixx je dublje zaglibio sa drogom, više nego ostali...što je dovelo do potpuna raspada njegovo života, te i do 3 (ili dvije?) kliničke smrti iz koje je svaki put "oživio".
Nakon tog pakla sa drogom napokon se odlučio suočiti s time i otišao je na rehabilitaciju zajedno sa cijelim bandom. Prošle godine objavio je svoj dnevnik "The Heroin Diaries: A year in the life of a shatterd rock star" koji je odmah osvojio prvo mjesto u Americi, a govori o vremenu od 1986. pa do kraja kada je išao na rehab....

I kaj sam ja sad htio reći?
Ja sam došao do 200. stranice!
Wo-fucking-ho. xD
Inače...ima 450 stranica...

I knjiga je zaista navjerojatna još kad ju spojiš sa istoimenim soundtrack albumom....nevjerojatno.
I zaista...you can feel it.
Izvoltie "trialer" za tu knjigu i album (koji je btw. radio sa svojim bandom Sixx:A.M.).

Sixx A.M. - Heroin Diaries - Intro


Još hrpa video spotova ima te na njihovoj Myspace stranici. Pa vam toplo preporučam da odete tamo....jer...jer...je album odličan!


Da,da....znam.
Sada ćete govoriti: "Ja to ne slušam...", "Opet post o glazbi..."
E pa znate šta: Je*** se. (and I mean that in a nicest way) =)
Za kraj vam ostavljam glazbenu poslasticu.



Pa kaj, malo humora nikom ne šteti, ne?
Pozdrav ljudi.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.