Privatni pakao

ponedjeljak , 09.06.2008.

Boli me glava.
Vruće mi je.
Rekao sam da volim vrućinu?
Bože...
I'm a little bit sick.

Neki dan sam posjetio ovaj blog. Nisam ga prije vidio, ali to nije važno. Važna je pjesma koja na tom blogu svira. All I want for Christmas is you, youuuuu...
I onda shvatio, kad smo u 10. mjesecu govorili o kraju škole, kada smo govorili o ovim paklenim tjednima... To je upravo sada. Danas.
Cijela školska godina je prošla. Toliko toga se u tih godinu dana promjenilo da je to za ne vjerovati...

Još se sjećam kad sam one zadnje dane ljeta jedva čekao školu i treninge. Bilo dosadnoooo doma za poludit. Bio sav onako energičan i pun želje za životom. A onda prođu dva mjeseca i sve splasne. Hehe....

Još se sjećam kada smo s curama iz b razreda išli van. Ono it was so coool.
Haha. Sad mi smješno kako je meni to bilo preawsome. Mislim i bilo je, al' ne toliko....

A onda sjećam se i Sanje...mislim da smo negdje u 9.-10. mjesecu počeli razgovarati...znate da ne pamtim baš dobro, al' mislim da sam to pogodio.
Ona je sva uzbuđeno govorila o Španjolskoj kako joj je tamo bilo super i onaj klub i tada dijelili pjesme čudeći se kako imamo slične glazbene ukuse...

Onda je Božić došao...uopće više nisam bio uživljen u "all that Christmas spirit"...opet cilo to božićno vrijeme ja, msn i frendovi ukljućujući Sanju. =)
Nova godina kod Tonia...da,da nisam išao kod Marine, nego kod Tonia, ipak on' mi je bolji frend, ne? A kaj, bilo je oke. Iako je družini bilo super.
Ufff koliko je spletki bilo kroz cijeli 12. i 1. mjesec. Weird.

Moja depresija. Hahahaha. Kako smiješno mi sad to zvuči. Bio u depresiji jer mi je bilo dosadno... xD
Al' dobro nije to tak smješno....ali bolje to neg tugovati...hehe.

Oooo da, pa zaboravih da sam ja upoznao i Ivu-Kanibalku. Hahaha. Koliko puta smo mi se "porječkali" na msn-u. ajajaj.

Onda smo prvi put markirali, a idejne vođe su bile Mario i ja. hahahaha.
U koje smo mi gluposti radili kod mene. Nije za javnost (mislim nikog ne bi ni zanimalo, ali nije za javnost belive me).
Još par zabavica kod mene...
I onda došao moj rođendan. How lame party was that...al' ajde bilo je oke. =)
Ufff...onda ta najjadnija subota u mom životu. Ja i Mario ko neki jadnički pokušavamo se nekak' zabavit.

E, a već početkom 5-og mjeseca počelo se nešto kuhati na polju ljubavi...wow. Sanja, to je njezino ime (i njezin blog u linku xD). Ah...it was meant to be. lol. Od kada je rekla ono "Don't worry, be happy."...e ja sam se tada počeo cerekati na podu i tada shvatio kako ja samo bzvz. kompliciram stvari, sve je tako jednostavno...većina stvari.

I onda dođe 1. i najteži Pakleni tjedan koji sam završio dosta loše pošto je ovo trebao biti nekakav "kloužr" mojih ocjena. Povijest: 4,2 Matematika:3 Engleski: 3 Hrvatski: 5,3 Biologija: 5 i Kemija: 5. S tim da mi matematika, povijest, hrvatski i engleski trebaju za gimnaziju...
Danas je započeo i onaj lakši 2. Pakleni tjedan koji sam započeo odlično Fizika: zaključeno 5 Hrvatski: zaključeno 5.
Još imam za riješiti odlučujući (dal' će biti 4 ili 5) i teški mat. test, zemljopis ispit + karta, te glazbeni, jedno, nadam se, laganini ispitivanje i likovni dovršavanje radova.

Ufff, a bilo je još toliko toga. Koncerti, izlasci....
Prvi put u životu gledam na godinu kao jednu izvrsnu godinu u kojoj sam puno toga naučio i koja mi je zaista prošla iznenađujuće brzo.

Mislim da ću otvoriti glazbeni blog. Al' opet nisam siguran. xD
No ugl. evo vam jedna hrvatska pjesma od banda Vatra s meni izvrsnim spotom i da je malo još bolje razrađen ispao bi tako odlično. Al' ja zadovoljan s ovim.
Ladies and gentlemens "Privatni pakao"
Uživajte i arivederchi.



e da o btw. ovo mi je 50. objavljeni post. yessretan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.