Try cancel you fears...there's nothing to lose.

srijeda , 28.05.2008.

Sve mi je ovo još čudno...
Kao da sam se odjednom probudio kao čovijek ili kako bi se to reklo "Kao da sam pao s Marsa"
Da...

I'm free. Will you tell me what is real? Am I free?

Kako se sad sve vidi...gledam sad ove osme razrede i zaista je kao u onim američkim filmovima. Tu se stvara mali svijet. Svaki poseban, a opet svaki može biti kategoriziran...
...uključujući mene.


My whole life is the same mistake
and I try and I try to find my way out
but I know that I'll fuck up again.


Neće se to dogoditi...mislim hoće, mora, ali ne u većim razmjerimo.
Let me hope.

Ufff...ća sam umoran.
Od svega i svačega...od života.
Samo mi treba jedan slobodan dan. Al' čekaj, sloboda?

...but I know that I'll fuck up again.


Ne, to se nebum dogodilo...
As simple as that. (yeah right)

Al' ne, zaista mi treba dan bez obaveza...dan kad ne moram razmišljati o školi, treninzima, frendovima, organiziranju (?)...ono da mogu biti sam sa sobom.

Aaaaa...ta vrućina. It's a slow killer.

Uskoro mi stiže knjiga :)
The Heroin Diaries :)
pravo ljetno štivo xD

Uskoro će izaći prvi album od Mihe "Sandcastle" :)
Ja ću ga kupiti :)
Taj likac svira dobru mjuzu :)

U nedjelju mi Krizma :)
Uskoro kraj škole :)
Uskoro ekskurzija :)

Ovo sve je neš happy, ne?
E, a zakaj sam ja onda tako nervozan...
Ah, nisam bio duže vrijeme na treningu, biti će da je to.
Mada sumnjam, al' ajmo reći da je to to.

That's it people
bajbaj.





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.