4 dana slobode od zatvora - škole

nedjelja , 25.05.2008.

Sam učio za školu....Nisam.
Sam napravio prezentaciju koju sam trebao....Nisam.
Sam se zabavljao...Jesam.
Ajde bar nešto...
Al' čak ni to nije bilo neš...

Četvrtak - Tijelovo...cijeli dan je prošao nekak' čudno....dosadno, al' onda se to popravilo misom i malim društvancem poslije mise....

Petak - e to mi je bilo najbolje...ono društvo prva liga. smijeha do suza...cijeli
izlazak je bio super...ali mi se nije sviđao baš desert i zato izlasku
dajem 4.2.

Subota - najjadniji izlazak...ikada. ajme meni...to je bilo tako jadno da je
smiješno. Ajde valda smo i to morali prozivjeti xD

Nedjelja - je danas. wow. Kako li sam samo mudar... (ovo bolje nemojte komentirati)

Ajme jedva čekam da izađe album od jednog artista...njegove su mi pjesme baš super...i čim izađe album, kupujem ga!

Sve mi je više žao što nisam išao na onaj koncert od Rokaj turneje :(
Al' ajde kaj se može...


Da li vjerujete u sudbinu? Da li vjerujete da vam je nešto već pripremljeno, ali vi se morate izboriti za to? Da li vjerujete u kaznu? Da li vjerujete u nagradu?
Da li vi ovo kužite? xD


I know that life must come to an end
I know how.
I know when.
The only thing I don't know is there a life after death.


Arividerchi maj dear blogeri....
I ne, nemam vam nijednu pjesmu ostavljenu za kraj.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.