Neznatna pogreskica...

srijeda , 23.04.2008.

Ej ljudi..
Smijem se od jada.
Zašto?
Saznajte...

Znači...škola. Sve perfect.
Prvi sat imamo SRO i ono priča se i tako...
Taj dan točnije danas sam nakon prvog sata trebao ići na jedno predavanje o obrtničkim zanimanjima kao konobar, stolar i sl.
Ali ravnatelj je rekao da se mi NISMO prijavili što mi naravno jesmo i onda smo shvatili da ćemo ipak imati školu.
I onda ja pomislio kao i uvijek, aaa ta škola, uvijek isto. Ajmo markirati...
Onda ja to rekoh ova kaze drugom....onda ja pocnem (iako sam znao da je to pogreska) nagovarati druge i tako se stvori niz ljudi od 8 sudionika.
Isti taj dan desetero iz našeg razreda je išlo na matematičko predavanje (na engleskom lol).
Što je značilo niko neće doći na nastavu.
Puna 3 sata.
A ko je to začeo.
...ja....
Ajme meni....

I onda se zapitah kako sam mogao takvu nekakvu grešku učiniti?
Ja?
Mislim....ajajaj.
Ne kužim...

Ovo već dugo nisam osjetio...
Strah posljedica koje ću ja morati prihvatiti.
A to već dugoooo nisam osjetio....
Hmmm....a ipak ima nečeg novog....new feeling (mislim nakon duže vremena).

Da,da, dokaz da je moj pubertet defintivno počeo i dokaz da moja priprema počinje. Priprema sa brdo grešaka, za koje neće biti mjesto u životu ODRASLIH.
Hormoni počinju djelovati...

Sam vam rekao što riskiram?
Nisam?
A eto....koncert Osmog putnika.....našu ekskurziju....

Smijem se od jada...
i pokušavam shvatiti neshvaćeno.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.