Ovogodišnji festivali...i Motley Crue

subota , 19.04.2008.

Bok ljudi, kako ste?

Ovaj mjesec stalno gledam neke festivale u Hrvatskoj, ovi koji će biti preko ljeta, a isto tako i razne koncerte u mojoj okolici.

Pa onda imate Vip INmusic festival di će biti Serj Tanakian, Prodigy, Nick Cave & The Bad Seeds i ostali. Festival se održava dva dana (3. i 4.lipanj), al' mislim da je kamp otvoren cijeli taj tjedan.Ulaznice koštaju sada 350 kuna za 2 dana, ali nakon 29.4. ulaznice će koštati 400 kuna, a isto tako na taj dan će se u prodaju pustiti i ulaznice za jedan dan koje će koštati 350 kunića.
E da i festival se održava na zagrebačkom Jarunu. :D

Zatim Exit festival na kojem su meni najvažniji bandovi Sex Pistols, NIghtwish i naravno legendarni Manu Chao...
Festival se održava u Novom Sadu (Srbija) od 10. do 13. srpnja.
Ulaznice (zadnji put kad sam gledao) bile su 480 kuna, s tim da paket ulaznica + kamp i prijevoz košta 620 kuna

Rokaj Fest se isto održava na Jarunu, ali mjesec dana kasnije, točnije 4. - 6. srpnja. Izvođači još nisu izlistani, ali 100% će biti pun, već slavnih, a i novih bandova sa primarno hrvatske, ali i inozmence rock scene.
Prošle godine bilo je čak 36 bandova od kojih meni najviše odzvanjaju Vatra, Osmi putnik, Vatrene ulice, Atomsko sklonište, TBF, Elemental i Edo Maajka, ali ljudi ovo su tako dobri bandovi i samo se nadam da će to uspjeti ponovit, možda čak i bolje, možda mi čak i Adastru smijeste tamo.... =)

I evo sad i jednog meni bližeg festivala, a to je legendarni Seasplag Reggae festival koji se odvija od 17. do 29. srpnja, vjerovatno negdje na području Istre (mislim negdje kod Pule). Od bandova jedino kaj ja mogu izdvojit je Paprika Korps i grupu ST!llness, tek ulazim u ovo području. Tu ljetnu i sretnu glazbicu malo po malo počinjem kak' treba upoznavati, ali polako ja to :D
Normalno, cijena ulaznica još nije navedena...

A sada festival koji je meni vrlo, vrlo blizu, jer se događa upravo u Rijeci, mislim da ste čuli za Hartera festival tj. ova godine, Hartera 4 Festival.
On se odvija u bivšoj tvornici papira 13. i 14. lipnja. Još bandovi nisu baš navedeni, ali potvrđeno je da će doći norvežani Turbonegro, SebastiAn, te još neki, ove bandove nisam čuo, te ih još moram istražiti. :)
Navodno bi još trebali biti neke hrv. grupe kao što su Elemental i T.B.F.
Ah, we will see...
Ugl. siguran sam, da će ovaj, kao i drugi festivali diljem Hrvatske ostvariti značajni uspjeh. Ulaznice su koštale prije samo 99 kuna, ali tada nisi imao blage veze nijednu informaciju, a sada koštaju 180 kuna normalno za 2 dana.

Onda imamo i 13. lipnja Radar festival na kojem će biti Bob Dylan na stadionu u Varaždinu. Ostali izvođači nisu navedeni, a ulaznice do 29.4. koštaju 250, a nakon to dana 290 kuna.

U Osijeku se od 19. do 22. lipnja održava isto jedan festival Urban Fest Osijek (UFO) za koji uopće ne znam šta očekivati, izvođači nisu napisani pretpostavljam da će to biti novi svježi bandovi sa pokojim zvijezdama, ali vidjeti ćemo...

I to je to, dal' se to meni samo čini ili Hrvatska zaista postaje sve slavnije glazbeno odredište, ne moram ni govoriti , da osim ovih festivala na koncerte nam dolaze i Iron Maiden, Judas Priest i Disturbed (joj tu bi ja), a u susjednom nam zemlji Sloveniji se održava Metal camp 2008.

Lijepo, lijepo....

Razlog zašto sam uopće počeo pisati ovaj post treba tražiti u mailu koji mi je danas poslan, sam naslov govori i previše:
"MÖTLEY CRÜE ANNOUNCES CRÜE FEST 2008: FEATURING SIXX:A.M., BUCKCHERRY, PAPA ROACH, AND TRAPT"

Normalno pogodite di se festival odvija, u Sjevernoj Americi i onda se u ovakvim situacijama zaista zapitate: Kada će više znanstvenici izmisliti stroj za ? ajajaj
No dobro, dopustite da vam ispričam još pobliže o tome.
Ulaznice, nisam siguran kolko koštaju,ali pronašah da koštaju negjde oko 30-40$,znači prilično jeftino.Koncerti će se održavati diljem SAD-a i Kanade sa 5 very famous bandova Motley Crue, Sixx: A.M., Papa Rach, Trapt i Buckcherry zajedno sa onim još (s napomenom na JOŠ) ne tolko slavnim bandovima...



Evo vam link, da osjetite atmosferu koja će tamo biti...joj tako bih volio ići!!!
Ja pogledah cijeli video.
Crue Fest

Ajde ljudi, defintivno ću vam pričati o svemu ovome, u kasnijm postevima, a pogotovo o ovim legendama sa Crue Fest-a.

Ljudi pozdrav.

E da i p.s.

Dobih dvije petice, jednu iz engleskog i jednu iz matiše, što znači da IDEM na koncert Rokaj tour...
Ovo tako izgleda beznačajno prema Crue Fest-u, al' sretan sam ja i s tim...
I ako sam možda preskočio neki festival koji vi znate slobodno recite...

još jednom... pozdrav!

oke, zadnji p.s.

Budite tako dobri i glasajte za me, plizzz.

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.