Life is beautifful...

nedjelja , 13.04.2008.

Faza je prošla. Ona faza je prošla, jel' tako?

Polako počinjem kužiti neke stvari...
Nona i nonić sa tatine strane, s njima nikad nisam bio baš "ono" povezan, uvijek je bila nona s mamine strane s kojom sam bio super. Zvala se Branka i umrla je pred 3 godine, nekoliko dana nakon mojeg rođendana. Nisam je uspio dovoljno upoznati, ali ona mi je uvijek bila tako........tako dobra.
Ali danas sam skužio da sam i s nonotom i nonićem s tatine strane isto povezan, ali na drugačiji način.
Danas sam skužio što je povezanost , što je ljubav, čudno je u kojim stvarima sam to saznao, ali sam shvatio, normalno samo dio toga.
Shvatio sam kolko volim svoju obitelj, kolko mi nedostaje nona i drago mi je da sam to shvatio....
Osjećam se tako mudro, što sam prokužil, neke stvari.

Danas, osim ove silne mudrosti (lol) sam dobio i dopuštenje da idem na koncert Osmog putnika, 1.5., u Stereo dvorani.
Ajme meni, nemate blage veze kolko mi to znači. (Ili možda imate?)
Ali pazite postaje još bolje, to nije koncert samo Osmog putnika nego
cijele postave rock bandova: Hard time, Cota G4 i Padre aka Father.
Još da mi ubace Adastru, aaaa kako lijepo.
E da, a ovo gore je zapravo Rokaj turneja koja ide gradovima: Daruvar, Zagreb, Rijeka, Split, pa ak' ste u blizini... hehe

Normalno postoji preuvijet koji moram ispuniti da bih išao na taj koncert, a to je: Taj ili prije tog tjedna moja mama ide na informacije, tamo moraju blještati petice.

Ne smijem propustiti ovu priliku!
Ne smijem!

O bandovima vam budem još pričao...

I šta još da napravim, Bogu već jesam zahvalio, ajde ljudi jedan pozdrav dovoljan za sve vas:

pozdrav! xD













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.