Vratio sam se da...ali to više nije to.

subota , 05.04.2008.

Hmmm...
Vratih se...ali to više jednostavno nije to.
tj. čitam vas...kak vas ne bih čitao, mislim ipak ste zauzeli jedan dio mog srca...
Ali postove ne mogu pisati...ne znam zašto...al' ne mogu.
Napisah ovo zbog Ive... =)
Napisah ovo samo da vidim jel' može biti kao prije...
Ono napišem post i onda očekujem vaše komentare kao odgovor na moj post...to mi je bilo baš kull...
Al' sada....više ne.

No sada kada sam se vratio, napisati ću post, vjerojatno neće biti zadnji, ali slijedeći možda bude tek za mjesec-dva.....ali mislim da će biti.

Da vidimo...
Nisam išao na najbolji sedmodnevno školsko skijanje...mada ja ne znam skijati....znam da im je bilo superrrrr, ah jeb*** kaj se može.... jel'?
Mislim nije mi baš tolko žao, ne kužim zašto, oni su se tako super proveli, a meni uopće nije žao što nisam išao? ah....

Onda otkrio band koji band nad svim bandovima.....they are kings.....
Ostavljam vam jednu pjesmu nakon posta....

I sada ona zadnja....ona moja velika misao.....tužna misao....

Žao mi je, žao mi je što sam takav....ali, to sam ja.

Kaj mislite o tome kaj mi je svejedno za....sve?
Eh....
evo spota...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.