naša obiteljska kuća https://blog.dnevnik.hr/geoterma

utorak, 02.02.2010.

Podrum je gotov u travnju 2007.



Podrum je bio gotov u roku mjesec dana i izlivena je ploča, sada smo odahnuli jer naša je kuća na čvrstim nogama.

Podrum je armiranobetonski sa zidovima prema brdu debljine 30cm a ostalima 15cm. Nakon što je uklonjena oplata zidova, oko temelja sam dao izliti beton debljine 5-10cm po tlu oko podruma u širini 40-50cm radi urednijeg polaganja drenaže. Zaštita podruma od prodora vode je za mene bila vrlo važan detalj jer ,ako smo već utrošili novac za negovu izgradnju želja nam je bila da se ti prostori mogu koristiti bez ograničenja.Da bi to bilo tako ,podrum mora biti suh i suh je "ko barut" danas 3 godine nakon njegove izgradnje znači da smo sve dobro odradili.

A sada malo o detljima:
Radovi na zaštiti podruma su bili pod mojim budnim okom praktički najviše od svih građevinskih radova.Beton debljine 30cm sa dodatkom za vodonepropusnost morao bi pružati garanciju ,sam po sebi ,da će to tako biti ako je ispravno vibriran u oplati za vrijeme ugradnje. Međutim spoj betona zida sa temeljnom pločom je slaba točka cijele konstrukcije pa ako on nije kvalitetno izveden eto vode u podrumu poslije svake veće kiše.
Da se to nebi moglo desiti prije hidroizolacije sa vanske strane podruma spoj zida i podne ploče osobno sam premazao u dva sloja sa specijalnim sredstvom na bazi cementa za vodonepropusnost betonskih cisterni. Ovo nisam htio prepustiti radnicima jer oni ne shvaćaju važnost ovoga detalja pa bi to izveli ofrlje samo zato što to gazda želi.Bit je u činjenici da 80% podruma koji vlaže i propuštaju vodu to čine upravo na ovom spoju, a ta se zaštita može izvesti kvalitetno jedino izvana.Nakon toga na podrum je vrućim postupkom učvršćena bitumenska ljepenka , a na nju postavljen stirodur debljine 5 cm (danas razmišljam da sam mogao postaviti 10cm ili čak 15 jer je po ljetu u podrumu prilično "friško" ali stignemo termoizolaciju zadnjega zida pojačati naknadno i iznutra.)Na betonsku podlogu oko podruma postavljen je geotekstil 200g/m2 i na njega drenažna cijev promjera 10cm. Poslije toga je ugrađen drenažni materijal "batuda" 32-100mm u 50x50cm ,a sve je opet odozgo prekriveno getekstilom. Ovo je bitno jer poslije nekoliko godina bi ilovača ušla u taj drenažni nasip i začepila ga , pa uzalud trud - da se to ne dogodi obavezno sve zamotati u geotekstil.

Photobucket
Na stirodur je položena Gutta čepičasta folija kao zaštita od prodora korijenja u izolaciju. Ovdje su se moji majstori pokazali , prvo su je okrenuli sa glatkom stranom prema izolaciji ,a čepiće prema zemlji. Kada sam ih pitao zašto, odgovorili su mi da se to tako radi i da je svugdje tako - toliko o znanju majstora u nekim detaljima- normalno da sam inzistirao da je okrenu sa čepovima prema termoizolaciji, nije pomoglo ni moje objašnjenje da se time stvara zračni prostor za ventilaciju termoizolacije, uvjerio sam ih tek kad sam im pokazao prikaz iz prospekta proizvođača, malo su se češkali po glavi i priznali da su, do sada ,svugdje krivo radili J.Nakon toga je podrum zatrpan zemljom i do danas potpuno suh J

02.02.2010. u 11:33 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (4)
Rujan 2012 (1)
Travanj 2012 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (2)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (11)
Siječanj 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Kako uz malo domišljatost, puno rada, kvalitetno i što povoljnije izgraditi vlastiti dom.




Linkovi

ostali zanimljivi blogovi

ne2yh-moja-je-zgrajena
a24e.blog.hr
bonaca
damster
dolec
ytong na moru
kuća R
obsijana blog
kucica na škoju
kiko
mi gradimo

preporuke majstora