geomir

petak, 22.09.2017.

SKOPJE

Već godinama Skopje mi je destinacija i neizbježno je
da mi se motivi ponavljaju, ali ipak svaki put iz nekog drugog rakursa.
A i sam grad svakim danom poprima neku novu fizionomiju,
stalno se nešto gradi, dograđuje,.......
2009-te sam vidio OVO, a 2010-te OVO, OVO i OVO,
2015-te OVO, OVO i OVO, a lani OVO.
Pa komu se da neka krene virtualno mojim stopama.

Sada sam prošetao Skopjem i vidio ovo.


Di se neš uslikat prid trijunfalnon kapijon!?





Tu odmah pored bila kuća Majke Tereze





čije izreke u podnožju ovih stupova, a i svugdje po gradu,





na mesinganim pločama istaknute.





Nezaobilazni





likovi.





Također i stara želježnička stanica





koja ostala kao spomenik katastrofalnog potresa.





Okolo grandiozne građevine,





niz ulicu prema centru





nova, još nedovršena crkva





i u dnu, na centru, poznati konjanik.




Uz put, da li odmor,... da li tmurne misli.....





I Londonac koji nosi odgovor na pitanje:




Zošto javen prevoz?




Stari kameni most,





pogled natrag na glavni trg i konjanika.





T-com





i nekoji hotel u izgradnji.




pogled uzvodno





Pogled nivodno





Šetnja mostom





na prethodnoj slici





Vardarom plove





brodovi.





Kej uz rijeku





i malo bronce u liku konjanika,





vanzemaljaca




i lava




Stare građevine u staroj čaršiji





i nove u istom stilu.






I ovdje dominiraju




više ili manje





atraktivni likovi.





Jedni igraju





na kartu





obitelji,





a drugi





i ne baš.


Minaret i krst se gledaju,





Žene imaju svoj Pazar,





a sve ostale butige su za nas.


- 20:39 - Komentari (15) - Isprintaj - #