geomir

nedjelja, 25.01.2009.

NIKOLA VUJIČIĆ

SNAGA VOLJE


Danas sam "naletio" na čovika koji me oduševio snagom svoje volje.
Razvitku i pobjedi te njegove volje su naravno
neizmjerno pomogli njegovi roditelji i prijatelji,
a prema njegovom govorenju i Bog (šta i da je to!).

Bilo kako bilo, on sam i njegova ličnost koja iz njega zrači,
govori da moremo sve što želimo i hoćemo.
Da je sve u nama, u našoj volji, u našim mislima.
Oni koji nam pritom fizički i psihički pomažu su tu,
vidljivi, opipljivi i fala in.
U našim mislima je i mogućnost da još "nekom" zahvalimo,
kao što je to i Nick učinio.
Ako nam to pomaže, zašto ne?

Vrijedno je da svatko od nas u svakom trenutku ima saznanje
o njegovoj volji, držanju, viziji....
Sve teškoće, prepreke i nevolje koje nas mogu snaći u životu
tada će izblijediti, nestati.
Ako ovo moje ukazivanje na njega može nekome pomoći,
a to je i jedna od njegovih motivacija u životu, tada ću biti sretan.
Meni će pomoći.

NICK VUJIČIĆ

- 12:49 - Komentari (11) - Isprintaj - #