cure s geodezije

četvrtak, 25.03.2010.

uuu...pet godina!!! (by kakogod:)

uuuu jebemti.... ne mogu vjerovat da sam se sjetila passworda nakon toliko godina!!!! Prošlo je skoro pet godina otkad je otvoren ovaj blog!

Nisam planirala ništa pisat, samo mi je onako palo na pamet da probam ... jbt ne mogu vjerovat da sam pogodila password ZAKON

Kad sam već tu, mogla bi nešto i naškrabat! Baš i nemam dara za pisanje, al boli me k... :D

Sad slušam Tošeta. Prije pet godina niko nije ni znao za njega, a sad je već poznat i, na žalost, mrtav. Većina nas koji su ostavili traga na ovom blogu je već diplomirala ili je već pri kraju... Neki rade punom parom, neki ne... ali i to će se promijeniti. Ko bi reko prije pet godina da će nastati svjetska kriza i da ni za nas geodete neće više biti posla kao prije.

Još se nijedna nije udala- ne znam jeli to dobro ili nije... Kako kome. Meni, osobno, odgovara.

Joj kako ću se potpisat na ovo... ne sjećam se kako sam se zvala :D smislit ću nešto.

Toliko vremena prošlo, puno se toga izdešavalo, ali opet, kad pogledam druge ljude, i nije baš nešto pretjerano puno. Zašto je to tako? Pa ne znam. Nismo živjeli punim plućima. Bar ja nisam. I zadnjih pet mjeseci udišem bosanski zrak ... ni ne želim ga udisat punim plućima. Ko zna koji bi k... mogla udahnut u ovoj zemlji bez suda i zakona. Ali kako stvari stoje morat ću si nabavit gas masku i počet svoj život ovdje u ovom "balkanskom texasu" jer ne mogu vječito ovako među oblacima sanjat o boljem sutra. Sutra je stiglo. Meni doslovce jer je 2 ujutro!!!

Moram primjetit da se nešto oko mene sve vrti pod brojem pet. Pa valjda će sve i bit za pet. :)

Fuck! Pod koju kategoriju ovo objavljujem? Humor? Pa meni nije smiješno...Koji je k... ICT? Ćuj osobno! Pa kako može biti osobno kad je na internetu objavljeno? Pod priće ili ženski kutak? hm hm... Ma bez kategorije pa ću pitat osnivateljicu bloga sutra za savjet. Ako se uopće sjeća da je ovo "osnovala"? Ako je uopće to bila ona? Previše vremena prošlo, previše!



<< Arhiva >>