cure s geodezije

ponedjeljak, 18.07.2005.

Oproštaj ( by Serena)

Eto mene nakon mjesec i vise…Ispite sam ostavila daleko iza sebe…ma rasturila sam ovih zadnji mjesec dana. Sve sam položila što sam planirala, to će reći da mi za jesen ostaje još jedan ispit da bi mogla upisati treću…Juhuuuuuuu…Danas imam ispit iz fizike…nisam ni pogledala, idem na blef….mogla sam uciti citav vikend no nisam imala vise snage, mozak mi je toliko pretrpan novim cinjenicama da vise nista nejde u njega…mislim da bi mogla puknut da sada idem ista uciti…Došlo je moje vrijeme za uživanje…Nakon što sam si zadnjih mjesec dana doslovno uskratila život sada konačno mogu uživati…Malo mi je žao što sam propustila izlazak onog zadnjeg petak prije nego su svi otišli na more i grad opustio, no tješim se da će brzo jesen, i ponovno će se zaredati pijenje Tomislava u Princ Studentu, plesanje u Roku, sjedenje u parkiću…
Strašno će mi faliti sve to…Falit će mi smijanje na moj račun( Jel tako Ramonna?), falit će mi frendice s kojima sam se u zadnjih godina dana uspjela jako zbližiti i drago mi je što ih imam, falit će mi kave u bircu preko puta faxa, jedenje sladoleda u vinceku dok bi u biti trebale biti na predavanju…No tješim se kako će sve brzo proći…A i ljeto donosi sigurno nešto lijepo sa sobom…Doduše morat ću raditi, no ima i to svoje dobre strane…Malo ću se osamostaliti, zaraditi dobru lovu, upoznati dosta novih ljudi…

Čitala sam kod eewe o rastancima, i rekla kako se nikada nisam morala rastajati od nikoga pa ne znam kako je to…I evo sada kada sam počela ovo pisati shvatila sam da se sad prvi put rastajem od nečega i da će mi biti skroz teško, i baš ću biti full usamljena ako se ne uspijem dolje na jadranu skompati s nekime…
Ma ajd neću sad tu zalazit u neke sjetne misli umjesto da se veselim ljetu…

Samo sam htjela obavijestiti 'brojno' čitateljstvo da ovaj blog nakratko ide off…Svi njegovi članovi su već negdje, Dosadna(koja nije dosadna, i ubit cu je sto je stavila ovaj nick) je već doma na moru( a tamo ima losu Internet vezu), Ramonna putuje 27.7 na more i ostaje dugo dugo…Aries( koju treba nabiti u top jer ništa ne piše) ima puno za učiti pa čisto sumnjam da će se posvetiti ovome…Ja sam također od idućeg petka na moru i vraćam se tek 1.9, a možda i kasnije…Dolje gdje ću biti nemam ni tulifon, a također mislim da nema niti jednog Internet caffea…Tako da stjecajem okolnosti blog će se malo zamrznuti, a onda najesen bit će novih dogodvoština za čitati…Pogotovo kada naša vrckava Ramonna krene u pohode po Vodicama (hahaha, tralalala…sad te nema pa me ne možeš ubiti zbog ovoga:))

I za kraj evo vam jedna prigodna:

Prijatelji stari gdje ste?
Da li ću vas ikad naći?
Kažite mi što to znači
kad u ponoć netko svira.

Prijatelji stari gdje ste?
Pamtite li ove zvuke:
Iznad dvora, iznad luke
dok se bijele krila galeba.

Prijatelji stari gdje ste?
Kao zraka mladost mine.
Da l' to plaču mandoline
iznad grada koji spava?

Prijatelji stari gdje ste?
Kamo nas to život nosi?
Vjetar je u moj kosi
na tren stao, vi se vraćate.

Tko zna gdje su dani ti
kad smo djeca bili mi?
Svi se mogu voljeti,
nemožemo mi, nemožemo mi.

Tko zna gdje su dani ti
kad smo sretni bili mi?
Nije lako kad si sam
ja to znam.

Prijatelji stari gdje ste?
Bosiljka me miris prati,
jednog dana kad se vratim,
sjat će sunce kao prije.

Prijatelji stari gdje ste?
Noć je puna toplog daha,
slušat ćemo opet Bacha
dok u more zvijezde padaju.

Prijatelji stari gdje ste?
Pamtite li ove zvuke:
Iznad dvora, iznad luke
dok se bijele krila galeba.


....ah da, skoro zaboravih...pozdrav svim blogerima na sinoćnjoj blog kavi, drago mi je što smo se upoznali...nisam vas uspjela sve popamtiti(rekla sam da više nemam mjesta u mozgu:)) no budem kojom drugom prilikom...obećajem nadoknadit ću sve...svima lijepo toplo ljeto želim:)

p.s. jel zna netko dal su uhvatili onog morskog psa koji je došao u posjet jadranu? ako me nema na jesen znajte da on ima svoje prste u tome jer ja obožavam plivati daleko, daleko od obale:)

<< Arhiva >>