cure s geodezije

subota, 25.06.2005.

kad već svi, onda moram i ja (by ramonna)

Svi su napravili izvještaje s Bijelog Dugma, neki su stvarno za pohvaliti (pošto ja nisam mogla fotkati skinula sam si sličice da imam za uspomenu ) pa je meni sad bezveze pisati isto to. Ja ću samo reći da je meni bilo super. Bebek me totalno oduševio, onaj vatromet za vrijeme 'A i ti me iznevjeri' ispao je skroz efektan. Stvarno mi je drago kaj sam išla jer je stvarno bilo za pamćenje. Bila sam kojih 10m od pozornice i niko se nije gurao, taman su svi imali mjesta za čagu što me skroz iznenadilo...Bijelo dugme mi je uvijek bilo ok, onak za poslušati, ali nikad nisam bila neki veliki obožavatelj. Tek sad kad sam bila na koncertu ,skužila sam kolko su mi sve te pjesme drage i koliko ih volim. Imam zamjerku što nisu odpjevali par stvari i to je moj jedini prigovor. Bilo bi glupo očekivati da zvuče isto kao prije 20 godina. A i treba uzeti u obzir da su onda bili i nadrogirani i pijani... Neki su se išli sjetiti starih vremena i vratiti u mladost, neki tek tolko da budu prisutni spektaklu, a neki, kao npr ja osjetiti tu energiju kad su mi već starci fulali i napravili me prekasno... to im nikad neću oprostiti. To što nisam nikad bila na koncertu Azre, stajala ispred Zvečke, bila dio tog buđenja... a dobro,idem ja rađe vježbati matematiku



Bijelo Dugme - Ove cu noci naci blues

ova noc nam nosi kraj
i znam
jos jedan tren i ja sam sam
o sam
reci ces zbogom
i to je sve
o to je sve

jedna suza i sretan put
o ne
ne pitaj ništa tuzno je
tuzno sve

ove cu noci naci blues
o samo blues

ej znam da trebas dom
i mir
ej neka ti drugi da
ono sve sto nisam ja

<< Arhiva >>