cure s geodezije

nedjelja, 19.06.2005.

sutra je novi dan (ramonna)

Tako bi to rekli u Zameo ih vjetar. Ovaj vikend mi je ostavio gorak okus u ustima. Jako su me razočarale dvije osobe i definitivno šokirale svojim postupcima. Jučer sigurno nije bio moj dan. Naučila sam o sebi da sam previše naivna, lakovjerna i da nemam pojma procijeniti ljude. Ali kako drukčije živjeti? Zatvoriti se i nikome ne vjerovati? Kako onda uživati? A ovo je bilo previše za mene. Najrađe bi se pokrila poplonom po glavi i da me nema... A kad se sjetim kako je još u petak ujutro život bio lijep... Znam da ću preživjeti i ovaj grozan osječaj knedle u grlu i ogromne tuge će nestati ali se trenutno osjećam totalno izigrano i prevareno. Hvala Bogu na prijateljima kojima sam okružena i koji su tu za mene u bilo koje doba dana i noći. Ne znam kak bi bez njih... Sve se okrenulo naopačke. A čak sam donjela i novu odluku na koju su se svi nasmijali. Odlučila sam da više uopće neću okusiti bilo kakav alkohol. Mrzim ga i mrzim ono što ljudi postaju zbog njega. Sad ću se orjentirati na ispite i onda napuniti baterije na moru i zaboraviti sve grozno i odmoriti se od svega. U ovakvim situacijama uvijek se sjetim ove
Što te ne ubije, ojača te.

<< Arhiva >>