cure s geodezije

srijeda, 15.06.2005.

Naši ljubljeni ispiti...(ramonna)

Eto,danas sam imala dva ispita,jedan usmeni i jedan pismeni. Usmeni sam položila (JEEEEE!!!!) a za pismeni nekak ne vjerujem. U petak su rezultati. Svi uče, polažu ispite, a meni se tak ne da. Sjedim i gledam u skripte a misli su mi miljama daleko....u gradu, na moru...a znam da moram dati uvjet da uopće mogu trošiti stipendiju na moru.Jel ima neko neki savjet kako se koncentrirati i usredotočiti? Jer meni ne ide nikak. Tj ide,ali na krive stvari. Tek su rokovi počeli a meni se više ne da...i ovo vrijeme nije bog zna kaj...bu počelo konačno ljeto ili kaj? Ove godine se još nisam pošteno zgrijala na suncu. I nikak mi nije jasno di je ta godina već prošla. Nisam se okrenula a evo već se rastajemo na još jedno ljeto...Nisam ni sanjala da će mi to tako teško pasti...Ove godine sam se poprilično zbližila s nekim ljudima i vezala se i moram priznati da će mi baš faliti preko ljeta. Jel to kad prođeš dvadesetu sve tako brzo prolazi? Jer ovo je koma. Ljudi prespavaju trećinu svoga života. Mrzim spavanje! Koliko toga se propusti. Život je tako kratak a tako se uzalud troši.
Živi svaki dan kao da je posljednji.

Dobro zvuči ali kak to izvesti?!? Ja sigurno svoj posljednji dan ne bi provela učeči. Joj mrzim rokove. Jedva čekam more i izlaske i tulumarenje i kupanje i komade....

<< Arhiva >>