cure s geodezije

četvrtak, 26.05.2005.

Dobar koncert (by ramonna)

Jučer sam htjela staviti prigodan tekst uz pjesmu kak je koncert od Hladnog piva i kak jedva čekam al me onda erzulie cijelo vrijeme požurivala( bili smo gotovi s vježbama na faksu) da idemo na kavu. Kako je to dobar koncert bio! Pjevali su stvarno sve i svašta, i staro i novo..atmosfera je bila vruća od samog početka do samog kraja. Dve frendice i ja smo hrabro bile na parketu i skakale ko lude sa masom pokušavajući izbjeći velika naguravanja. Koji mi je to gušt, biti dio te mase koja u isti glas pjeva pjesme i skače u ritmu...baš dobar osječaj...stvarno sam se pitala da li će uspjeti napuniti veliku dvoranu ali ispalo je da je bilo prepuno. Baš me zanima kaj će sutra u novinama pisati o koncertu. Trebalo bi češće tako otići- izdivljati se, iskakati, izderati, izbaciti svu negativnu energiju- jednostavno ispucati se...a i nakon toliko skakanja nitko ne bi imao problema sa težinom. Bolje djeluje nego sauna :) Bilo je predobro ali mi je jedino žao što nije išao jedan frend. Onda bi to baš bilo to. I ne mogu izdržati da ne stavim još jednu stvar

Oko mene i u meni je, u ocima ljudi kojih poznajem, u fliperu lica i ulica, glasovi, tonovi rasuti...

Otkada jesam, otkad postojim, trazim tu pjesmu da mi bude stit i prave rijeci da mi budu maceta kojom cu sijeci sve sto mi smeta.

Za svoje male katastrofe, sto ce ih biti, sto ih bilo, trazim melodiju i strofe kao soundtrack za moj zivot!!!!

Za svoje male katastrofe, sto ce ih biti, sto ih bilo, trazim melodiju i strofe kao soundtrack za moj zivot!!!!

Trazim ritam za disanje, pravi ritam za hodanje i kad ga jednom uhvatim, obecajem da odlazim , obecajem da odlazim , obecajem da odlazim , obecajem da odlazim , obecajem da odlazim...

Za svoje male katastrofe, sto ce ih biti, sto ih bilo, trazim melodiju i strofe kao soundtrack za moj zivot!!!!


I onda nakon tog ludog provoda ja završim na slavonskim tamburašima-gadan prijelaz, ne bi ga nikome prporučila...
P.S. Daj erzulie javi kak je prošao razgovor, znatiželjna sam!

<< Arhiva >>