cure s geodezije

srijeda, 25.05.2005.

AH, TA LJUBAV( by Serena)

Ljubav…ljubav…ljubav…gdje god dođem ta riječ iskoči u prvi plan…Većina blogova se bavi ljubavi…E pa znate šta? Ja ću sad lupiti kontru i reći kako ljubav ne postoji…Ne, nisam se razočarala u nikome, sve je u redu sa mnom, al jednostavno mislim da ljubav ne postoji. Mislim to od kad znam za sebe i od kad sam uopće počela primjećivati suprotni spol…
Najuzvišeniji osjećaj između dvoje ljudi po meni je uzajamno poštovanje i razumijevanje, a ljubav je izmišljena iluzija kojoj se svi klanjamo…I stavrno ne znam zašto je to tako…Ok, sad će me većina vas popljuvati…I znate šta…Boli me briga, svoje mišljenje promjeniti neću niti ne želim, niti ću ikome dopustiti da me uvjeri u suprotno jer mi je baš dobro ovako…
I znate kaj me full nervira…To što svi misle kako ja vjerujem u ljubav jer sam osjećajna. I to što svi misle kako meljem gluposti i samouvjeravam se da ljubav ne postoji jer me navodno netko povrijedio…E pa nije se desilo ništa takvo…Bila sam zaljubljena, razočarala sam se u nekome to je istina…Ali to nije imalo nikakve veze sa mojom vjerom u ljubav…Jedini oblik ljubavi u koju vjerujem je onaj između članova obitelji…Sve ostalo je zaljubljenost, zaluđenost izazvana viškom hormona…a kad ta zaljubljenost prođe sve pukne…ako ne pukne to znači da postoji poštovanje i razumijevanje i to je onda ono što ljude drži skupa do kraja…Svi oni srcedrapateljni filmovi su bajka i ja ih priznajem volim pogledati, ali samo zato što volim bajke…Između 'Šume Striborove' i 'Zameo ih vjetar' za mene nema razlike…Sve je to plod bujne mašte…I sve je to lijepo, ali nije stvarno…
Ovime ne želim nikome srušiti vjeru ili nadu u ljubav…Jer kako se ono veli: 'u nadi je spas'…No ja znam da ne želim živjeti u vječnoj iluziji jer ljudi koji tako žive obično nadrapaju pa pate bezveze…Eto…to bi bila srž onoga što sam ja htjela danas reći…

Ramonna se ne slaže sa mnom…No imam podršku Dosadne ( koja inače uopće nije dosadna)…

P.S. Ovaj post je pisan pod utjecajem PMS-a, ne uzimajte ga zdravo za gotovo…
P.P.S. Unatoč PMS-u ipak mislim sve sto sam napisala… i mislim da cu misliti i dalje

<< Arhiva >>