cure s geodezije

utorak, 10.05.2005.

Iz bolesničkog kreveta:) (by Serena)

Ramonna vas je već obavijestila da je mene prikliještilo…A kaj ćete, ipak su tu godine, već treće desetljeće je počelo odbrojavati svoje dane:(…I tak, sad ne mogu nikam mrdnut…Al naravno pred kompom mogu sjediti:) Planiram raditi neke programe, bilo bi vec i vrijeme da se malo trgnem i prihvatim posla, a ne da su mi misli na Savici, Ribnjaku, Opatovini i tko zna gdje sve ne. Uglavnom, svagdje osim za knjigom…Baš me sad proljeće ( hm…jel to proljeće ili nešto drugo?) moralo lupiti u glavu kad imam toooooliko ispita i toliko zaostataka sa svime...

Odlučila sam da više ne idem van iduća 4 tjedna…A ako ću ići slobodno me drmnite s lopatom po glavi ak me negdje vidite…Ma ne…još bolje sa nekom letvom da me podsjeti da trebam učiti praktičnu…

I molim lijepo cure, bio bi red da i vi napišete nešto više od tri slova…Kakav vam još poticaj trebam dati osim toga što sam ovako lijepo sriktala dizajn(iako još to nije to)?

Evo šaljem vam svima jedan veeeeeeeeliki hug…

<< Arhiva >>