GDMihić

petak, 25.03.2016.

Poskok

Malo sam rovio po starim stvarima i pronašao sam ovu pjesmu koju sam napisao kao učenik Osnovne škole. To je bilo davne sedamdeset i neke godine,a sjećam se da sam na školskoj priredbi za ovo dobio za nagradu zbirku pjesama Alekse Šantića "O klasje moje".



Ljeto,kolovoz, sedamdeset i neke
Moje Iliće "ćelopek" nemilosrdno prži,peče
Ne mogu te rashladiti sve ovozemaljske rijeke
Kad netko u dvorištu prozbori,reče:
"Brzo,tu se uvukao,daj kamen,prut"...

O Bože dragi kako prema poskoku mržnju siju
A ja ću na to poluglasno,onako ljut
"Ne dirajte moju zmiju".

Zašto ubiti to nevino biće
Koje kao i mi na ovome ćelopeku treba životnog soka
I moja zmija treba svoje piće
"Molim vas,ako ste ljudi ne ubijajte mog poskoka".

Međutim,moje riječi nitko ne sluša
Pali se guma,donose prutovi i kamenje
Pa ljudi moji gdje će vam duša
Za poskoka se ne dobija znamenje.

U toku neravnopravne borbe
U meni još tračak nade leprša
Ali ne,nije uspio,ne osmjehnu mu se sreća
Ubili su ljepotana sa hercegovačkog krša.

Nakon tog gnusnog čina sretni nazdravljaju i vino piju
Ja sjedim sam i tužan,moj otac mi se smije
Napravili su zločin,ubili su poskoka
I to pred pjesnikom koji obožava zmije.


Ćelopek - lokalni naziv za temperature preko 40 stupnjeva Celzijusa


Autor: Dražan Mihić



Foto: Gordana Mihić

- 13:03 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2016 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2016 (6)
Travanj 2016 (6)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (5)
Siječanj 2016 (7)
Prosinac 2015 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi