ponedjeljak, 04.08.2008.

Pozdrav Svima!

Eto, dugo me nije bilo na blogu al to je zato što sam trenutno nešto malo koncentriran na druge stvari... da da , GDI knjiga je u pripremi - ima dosta posla. U biti i više nego što sam očekivao al siguran sam da će svima bit od velike pomoči.

Druga stvar koju sam s vam htio podijeliti je ta da je Global Domains International postavio novi site builder 4.01 za sve one koji ga koriste. Danas sam ga malo pregledavao i stvarno moram reć da su dosta truda u sve ovo uložili. Osim uobičajenih template-a za webstranice od sada možete i stavljajti widgete na vaše stranice. Od calculatora, video spotova, shopping carta.... što god poželite. Od sada možete i automatski postaviti vaše Google Adsense reklame na vašu webstranicu. U svakom slučaju, vrijedno je sve to malo pregledati i isprobati. Sigurno ću još staviti pokoji post o novom site builderu kada ga malo bolje proučim.

Za sve one koji se još nisu prijavili u GDI online traning center, predlažem da to što prije učinite kako biste na vrijeme bili informirani o novostima. A evo još jednom i adrese na kojoj se možete prijaviti: www.gdi-croatia.ws/training.html . Naravno, svi prijedlozi o temama koje želite ili mislite da bi se trebale obraditi su dobrodošle! Slobodno mi pošaljite na mail;)

Eto, to bi bilo sve za danas....

Jurica
www.gdi-croatia.ws

- 14:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #